Θρήνος στον επιχειρηματικό κόσμο: Πέθανε ο Γιάννης Χόντος
Πέθανε σε ηλικία 67 ετών ο Γιάννης Σ. Χόντος ένας από τους συνιδρυτές των καταστημάτων Hondos Center με καταγωγή από τα Άγραφα Ευρυτανίας.
- Τον ειδοποίησαν από το νοσοκομείο ότι έχει καρκίνο έναν χρόνο μετά από επέμβαση ρουτίνας
- Ετοιμάζονται χιλιάδες απολύσεις στην Ευρώπη
- Έντονος καβγάς Γιαννούλη – Γεωργιάδη: «Πέθανε καρκινοπαθής λόγω καθυστερημένου χειρουργείου» – «Ντροπή, ο ασθενής ζει»
- Κάπως... ταλαιπωρημένο είναι το φετινό χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Βατικανό - Δείτε φωτογραφίες
Πέθανε χτες σε ηλικία 67 ετών ο Γιάννης Σ. Χόντος ένας από τους πέντε συνιδρυτές των καταστημάτων Hondos Center με καταγωγή από τα Άγραφα Ευρυτανίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιάννης Σ. Χόντος έχασε την μάχη με τον καρκίνο, την οποία έδινε εδώ και δύο χρόνια.
Σημειώνεται πως ο συνιδρυτής της γνωστής αλυσίδας έχασε πριν από λίγα χρόνια τη σύζυγό του για τον ίδιο λόγο.
Η κηδεία του θα γίνει σήμερα, Παρασκευή 12 Ιουνίου στις 3:00 το μεσημέρι, στα Άγραφα Ευρυτανίας στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου.
Το success story της οικογένεια Χόντος
Πριν μισό περίπου αιώνα, τα παιδιά της πολύτεκνης οικογένειας του Σωτήρη Χόντου, με ένα δισάκι στον ώμο και τις ευχές των συγχωριανών τους, εγκαταλείπουν τις Μίκρες των Αγράφων (τα σημερινά Χοντέικα) με προορισμό την Αθήνα.
Από το περίπτερο καλλυντικών σε μία από τις πιο γνωστές αλυσίδες της Ελλάδας
Στην πρωτεύουσα, τα πέντε αδέρφια, οι Νίκος, Γιώργος, Αργύρης, Γιάννης και Κώστας Χόντος, δεν θα αργήσουν να αντιληφθούν ότι έχουν κλίση στο εμπόριο.
Ξεκινούν ως πλασιέ σαπουνιών, αρωμάτων και φθηνών καλλυντικών της εποχής, τα οποία διαθέτουν στους υπάλληλους της Τράπεζας της Ελλάδος και στους αστυνομικούς της Ασφάλειας Αθηνών.
Αργότερα, «αναβαθμίζονται» καθώς αναλαμβάνουν τη λειτουργία ενός περιπτέρου επί της οδού Ομήρου.
Η εταιρεία έχει ιδρυθεί το 1967 και το πρώτο κατάστημα άνοιξε στην οδό Ομήρου.
Σταθμός στην εξέλιξη της εταιρείας ήταν και η απόφαση της επέκτασης μέσω franchise, χάρη στην οποία η επωνυμία Hondos Center θα αποκτούσε ευρεία αναγνωρισιμότητα σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Η επιτυχία είναι άμεση, καθώς οι Ελληνίδες βρίσκουν στο κατάστημα της Ομήρου το «σύμμαχό» τους στη γυναικεία περιποίηση.
Με σλόγκαν το «του κόσμου τα καλλυντικά, πάντα πιο φθηνά» και με σκληρή προσωπική δουλειά και συχνά ταξίδια στο εξωτερικό, οι αφοί Χόντου καταφέρνουν να ανοίξουν το ένα κατάστημα μετά από το άλλο και να γιγαντώσουν την εταιρεία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις