ΚΚΕ: Ο «Μεγάλος Περίπατος» της Αθήνας εξελίσσεται με μεγάλη ταλαιπωρία
«Ο "Μεγάλος Περίπατος" της Αθήνας εξελίσσεται σε "Μεγάλη Ταλαιπωρία" για τους εργαζόμενους, τους επαγγελματίες και τους κατοίκους της Αθήνας» επισημαίνει το ΚΚΕ
«Ο «Μεγάλος Περίπατος» της Αθήνας εξελίσσεται σε «Μεγάλη Ταλαιπωρία» για τους εργαζόμενους, τους επαγγελματίες και τους κατοίκους της Αθήνας, καθώς οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που ξεκίνησαν από την προηγούμενη βδομάδα και εντάθηκαν από χθες με τις παρεμβάσεις στην Πανεπιστημίου και την πλατεία Συντάγματος οδήγησαν σε πρωτοφανή κίνηση στο Κέντρο.
Βιασύνη χωρίς ολοκληρωμένο σχέδιο
Αυτή η κίνηση επηρεάζει κατοίκους και διερχόμενους, ενώ εξαπλώνεται και στις κεντρικές οδικές αρτηρίες στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, την Πειραιώς, τη Συγγρού, την Πατησίων, την Αχαρνών και αλλού, ακόμη και σε στενά» αναφέρει η Κομματική Οργάνωση Αττικής του ΚΚΕ σε ανακοίνωσή της «για τη σημερινή ταλαιπωρία στο κέντρο της Αθήνας».
«Επιβεβαιώνεται η τοποθέτηση του ΚΚΕ και της Λαϊκής Συσπείρωσης Αθήνας, ότι δεν έχει υπάρξει ολοκληρωμένο χωροταξικό σχέδιο, ούτε ολοκληρωμένη μελέτη, για τις παρεμβάσεις που πραγματικά χρειάζεται να γίνουν. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της βιασύνης της δημοτικής αρχής, που μαζί με τη στήριξη των συνδυασμών του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙΝΑΛ στο Δημοτικό Συμβούλιο, προχώρησαν εν μέσω πανδημίας κι ενώ έχει αρθεί ο δακτύλιος στην Αθήνα στο να διαμορφώσουν το περιβόητο «τουριστικό περιβάλλον», αγνοώντας τις ανάγκες κατοίκων, επαγγελματιών και εργαζομένων» επισημαίνει το ΚΚΕ και προσθέτει:
Στοίβαγμα στα ΜΜΜ
«Είναι πρόκληση τη στιγμή που εμφανίζεται η δημοτική αρχή, ως προστάτης της υγείας των δημοτών, να προκαλεί κυκλοφοριακό κομφούζιο και ταυτόχρονα να μη λαμβάνει ούτε ένα στοιχειώδες μέτρο για το στοίβαγμα του κόσμου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, παίζοντας το γνωστό παιχνίδι αρμοδιοτήτων με την κυβέρνηση και το υπουργείο», υπογραμμίζει η ανακοίνωση καταλήγοντας:
«Αν ήταν το κίνητρο η βελτίωση της ποιότητας ζωής των λαϊκών στρωμάτων της Αθήνας θα έμπαινε σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας, με πύκνωση του δικτύου των δρομολογίων, με αύξηση του προσωπικού και των οχημάτων, ώστε να μπορούσε ευκολότερα να υποκατασταθεί η χρήση των ΙΧ από τη χρήση των ΜΜΜ».
Πηγή ΑΜΠΕ
- Η Google πιέζεται να πουλήσει το Chrome, η OpenAI αναπτύσσει δικό της browser
- Μπαρτσελόνα: Εξαετές συμβόλαιο και ρήτρα 1 δισ. ευρώ για τον Γιαμάλ
- Κύπρος: Αξιωματούχος λέει ότι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ είναι δεσμευτικά από άποψη αρχής
- Γιώτα Πούλου: «Μπροστά δεν ξέρω τι θα βρω και πίσω δεν γυρίζω» – Μάλλον θα καταλήξω στο κόμμα Κασσελάκη
- O κορσές της Vivienne Westwood κουβαλάει ιστορία και στιλάτη σαγήνη
- Μητσοτάκης: Η πολυκατοικία στους Αμπελόκηπους θα αποκατασταθεί πλήρως από το Δημόσιο