Lexus IS 2021: Από… άλλη ήπειρο
Το ιαπωνικό sedan υποδέχεται την νέα γενιά του η οποία δίνει έμφαση στον ανασχεδιασμό, στη βελτίωση των οδικών της χαρακτηριστικών χωρίς να επωφελείται από νέους κινητήρες με δεδομένο και ότι δεν πρόκειται να διατεθεί στην αυστηρότερη σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων ευρωπαϊκή αγορά.
Η ιαπωνική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας, τέταρτης κατά σειρά γενιάς της μεσαίας μπερλίνας της η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, λόγω της ολοένα αυξανόμενης απήχησης των SUV στην Ευρώπη, θα περιοριστεί στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισής λοιπόν, το IS εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από την τυπική γρίλια σε μοτίβο κλεψύδρας που αποτελεί σήμα κατατεθέν το προτάσεων της Lexus και η οποία στην προκειμένη περίπτωση πλαισιώνεται από στενά φωτιστικά σώματα με μεγαλύτερα και εντονότερα από ποτέ LED ημέρας να προσδίδουν μια πιο επιθετική εικόνα.
Σε κάθε περίπτωση μεγαλύτερες είναι οι διαφορές στο πίσω τμήμα όπου κυριαρχούν τα νέας σύλληψης, φωτιστικά σώματα σε μοτίβο L τα οποία ενώνονται με μια σειρά από LED που διατρέχει το σύνολο του πλάτους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 3,0 εκατοστά, στοιχείο το οποίο συνδυαστικά με στοιχεία όπως η διόγκωση των πίσω φτερών το μακρύ καπό και η χάραξη της οροφής οδηγούν την Lexus να αποκαλέσει το νέο IS «τετράθυρο coupe».
Όπως και να έχει με την αντίληψη της Lexus, μαζί με τις «απλές» εκδόσεις, η Lexus αποκάλυψε και τις F-Sport οι οποίες επωφελούνται από κυψελοειδή γρίλια, περισσότερες εισαγωγές αέρα, διαφορετικού σχεδιασμού ζάντες, spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ καθώς και μια νέα κόκκινη απόχρωση Radiant Red η οποία φιλοδοξεί να τονίσει τα σπορ χαρακτηριστικά τους.
Στο εσωτερικό η πιο αισθητή αλλαγή είναι η νέα οθόνη του infotainment σε διάσταση 8,0 ή 10,3 ιντσών η οποία πλέον τοποθετείται στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και διαθέτει λογισμικά Apple Car Play και Android Auto χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν υλοποιηθεί στοχευμένες σχεδιαστικές παρεμβάσεις στο σύνολο των στοιχείων του θαλάμου επιβατών προς όφελος μιας ανανεωμένης εικόνας.
Στην αθέατη πλευρά του, η Lexus υπόσχεται βελτιώσεις στην ανάρτηση που αποσκοπούν στην μείωση του μη αναρτώμενου βάρους. Για την ακρίβεια έχουν αξιοποιηθεί ελαφρύτερα κατά 20% ελατήρια καθώς και περισσότερο αλουμίνιο μειώνοντας το συνολικό βάρος της ανάρτησης κατά 18%. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το IS επωφελείται και από νέα αμορτισέρ τα οποία στις εκδόσεις F-Sport είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.
Παράλληλα έχουν υλοποιηθεί και αναβαθμίσεις που αφορούν την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου ενώ η ιαπωνική φίρμα υπόσχεται ένα πιο άμεσο και με υψηλότερη απόκριση σύστημα διεύθυνσης που σε συνάρτηση και με τις αναβαθμίσεις στην ανάρτηση προδιαγράφουν βελτιστοποιημένη οδική συμπεριφορά.
Αμετάβλητη παραμένει η γκάμα κινητήρων η εξακολουθεί να ξεκινά από δίλιτρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος στην έκδοση IS 300 αποδίδει 241 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Ψηλότερα στην γκάμα βρίσκεται ο εξακύλινδρος των 3,5 λίτρων ισχύος 256 ίππων σε τετρακίνητη διαμόρφωση και σε συνδυασμό επίσης με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και την κορυφαία έκδοση IS 350 μόνο που στην προκειμένη περίπτωση η απόδοση, διαμορφώνεται σε 311 ίππους και συνδυάζεται τόσο με τετρακίνηση όσο και με τετραδιεύθυνση.
- Κιμ Γιονγκ Ουν: Προειδοποιεί για κίνδυνο πυρηνικού πολέμου
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Μια αλλαγή που ανατρέπει το σκηνικό
- Η βαθμολογία στον όμιλο της Εθνικής μετά την ήττα στο Λονδίνο
- Θα μπουν οι ΗΠΑ στο στόχαστρο των εκδικητών ομολόγων;
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Μπασκόνια