Μεγάλος Περίπατος : Ταλαιπωρίας συνέχεια στο κέντρο της Αθήνας
Οι λωρίδες κυκλοφορίας περιορίστηκαν, όπως και ο διαθέσιμος χώρος για τα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα και σήμερα να σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις και ουρές χιλιομέτρων στους δρόμους της πρωτεύουσας.
- Ένας απρόσμενος επισκέπτης: Κουκουβάγια «προσγειώθηκε» στην κορυφή χριστουγεννιάτικου δέντρου
- Χάκερ της φωτοσύνθεσης δημιούργησαν την πατάτα της κλιματικής αλλαγής
- «Mr Everyman»: Οι 51 άνδρες που καταδικάστηκαν για τους βιασμούς της Ζιζέλ - Γιατί τους ονόμασαν έτσι;
- Νέα επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας, ξεκίνησε, αλλάζοντας την πρωτεύουσα αλλά και προκαλώντας προβλήματα στην κυκλοφορία, με τους οδηγούς να καλούνται για άλλη μια φορά να δείξουν μεγάλη υπομονή.
Οι λωρίδες κυκλοφορίας περιορίστηκαν, όπως και ο διαθέσιμος χώρος για τα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα και σήμερα να σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις και ουρές χιλιομέτρων στους δρόμους της πρωτεύουσας.
Αρκετοί είναι οι οδηγοί που διαμαρτύρονται για το συγκεκριμένο έργο, σημειώνοντας ότι από τις πέντε λωρίδες κυκλοφορίας της Πανεπιστημίου, παραμένουν πλέον προς χρήση τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, με τις ουρές να είναι μεγάλες.
Εκατομμύρια Αθηναίοι αλλά και επισκέπτες της πρωτεύουσας καλούνται να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες κυκλοφορίας.
Από την πλευρά του Δήμου, ξεκίνησε από την επιστημονική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που κατάρτισε την συνολική μελέτη για το «Μεγάλο Περίπατο» η καθημερινή καταγραφή και αξιολόγηση όλων των διαστάσεων της πιλοτικής εφαρμογής του.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του δήμου Αθηναίων «για την πρώτη ημέρα της πιλοτικής εφαρμογής των ρυθμίσεων στην οδό Πανεπιστημίου, που αποτελεί μια πολύ πιο κεντρική αρτηρία στο κέντρο της πόλης, οι συγκοινωνιολόγοι του ΕΜΠ αξιολογούν τα δεδομένα και θα συνεχίσουν να το κάνουν το επόμενο χρονικό διάστημα».
Εναλλακτικές διαδρομές
Για τη διευκόλυνση των οδηγών, σύμφωνα με την ανακοίνωση του δήμου, προτείνονται οι εξής εναλλακτικές διαδρομές:
1. Από Νότια Προάστια:
Προς Ομόνοια
Χαμοστέρνας – Πειραιώς
Προς Παγκράτι – Αμπελόκηπους
α) Συγγρού – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου
β) Συγγρού – Πετμεζά – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου
Προς Πλάκα
Αμαλίας (άνοδος) – Βασ. Γεωργίου – Φιλελλήνων – Αμαλίας (κάθοδος) (Όπως μέχρι σήμερα)
2. Από Νότια Προάστια μέσω Βουλιαγμένης:
α) Διάκου – Αμαλίας (όπως μέχρι σήμερα)
β) Αρδητού – Βασ. Κωνσταντίνου – Πλατεία Σκουζέ – Ρηγίλλης – Βασ.Σοφίας (όπως μέχρι σήμερα)
3. Από Βόρεια προς Κέντρο
α) μέσω Λ.Αλεξάνδρας – Πατησίων
β) μέσω Βασ.Σοφίας – Σόλωνος
γ) μέσω Λ. Αλεξάνδρας – Ιπποκράτους
4. Από Βόρεια προς Νότια
Βασ. Κωνσταντίνου – Αρδητού – Καλλιρόης – Συγγρού (όπως μέχρι σήμερα)
5. Από Σύνταγμα προς Παγκράτι
α) Φιλελλήνων Σουρή – Αμαλίας – Σύνταγμα – Βασ.Σοφίας – Ριζάρη
β) Αμαλίας – Διάκου – Βουλιαγμένης – Φιλολάου (ή Α Νεκροταφείο)
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις