Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Τρεις νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της ΔΕΗ

Τρεις νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της ΔΕΗ

Την ολοήμερη λειτουργία (7:30π.μ. έως τις 20:00μ.μ.) τριών κεντρικών καταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η ΔΕΗ. Η πιλοτική εφαρμογή του διευρυμένου ωραρίου από προχθές σε τρία καταστήματα έτυχε θερμής υποδοχής από τους πελάτες

Την ολοήμερη λειτουργία (7:30π.μ. έως τις 20:00μ.μ.) τριών κεντρικών καταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα η ΔΕΗ.

Το διευρυμένο ωράριο εφαρμόζεται πιλοτικά από προχθές. Δευτέρα, στα καταστήματα Αθήνας (Αριστείδου 5-7), Ομόνοιας (Αγίου Κωνσταντίνου 11) και Κεντρικής Θεσσαλονίκης (Τσιμισκή 136) όπου ήδη, από τις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας τους συγκέντρωσαν σημαντικό αριθμό πελατών στο απογευματινό ωράριο.

Ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό ραντεβού

Παράλληλα, η ΔΕΗ εγκαινίασε από τη Δευτέρα την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα παραπάνω καταστήματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να εξυπηρετηθούν στο χρόνο και τον χώρο που επιθυμούν χωρίς αναμονή.

Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν το ραντεβού από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770.

Και αυτή η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά στα τρία κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Ομόνοιας και Κεντρικής Θεσσαλονίκης και ήδη στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες.

Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός

Τέλος στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές περιλαμβάνεται και η εφαρμογή της νέας «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού της ΔΕΗ», η οποία παρέχεται:

· μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr,

· μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece

· Μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο.

Μέσα στις πρώτες δύο ημέρες λειτουργίας της έχει ήδη απαντήσει σε περισσότερα από 2.300 μηνύματα πελατών.

«Η ΔΕΗ εκσυγχρονίζεται»

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας κ. Γιώργος Καρακούσης δήλωσε: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.»

» Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook.»

» Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν το χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

Must in

Μανούσος Μανουσάκης: Οι καλλιτέχνες αποχαιρετούν τον αγαπημένο σκηνοθέτη

Ο Μανούσος Μανουσάκης έφυγε από τη ζωή χθες, Τετάρτη 20 Νοεμβρίου σε ηλικία 74 ετών, προκαλώντας θλίψη στον καλλιτενικό χώρο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024