Ένα γλωσσάρι για τη βιώσιμη μόδα
Το νέο γλωσσάρι για τη βιώσιμη μόδα, περιλαμβάνει όλα τα στάδια της ζωής ενός υφάσματος, βιομηχανικές πρακτικές, πρώτες ύλες, παραγωγή και καταναλωτικές συνήθειες και φροντίδα
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Ο Όμιλος Condé Nast συνεργάστηκε με το Κέντρο για τη Βιώσιμη Μόδα (CSF) της Σχολής Μόδας του Πανεπιστημίου Τεχνών του Λονδίνου (UAL) για να δημιουργήσει ένα γλωσσάρι για τη βιώσιμη μόδα.
Ο εύχρηστος οδηγός, ο οποίος περιλαμβάνει συνεισφορές από συντάκτες της Vogue και σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ έχει ελεγχθεί από ένα δίκτυο ακαδημαϊκών και ερευνητών βιωσιμότητας απ’ όλο τον κόσμο, στοχεύει να προσφέρει «κορυφαίες ερευνητικές και εκπαιδευτικές πρακτικές στον κόσμο» και θα ενημερώνεται σε ετήσια βάση για να αντικατοπτρίζει τις καινοτομίες και την εξελισσόμενη περιβαλλοντική, κοινωνική, πολιτιστική και οικονομική διαβούλευση.
Ο ψηφιακός πόρος, που περιγράφεται ως «ζωντανό έγγραφο» είναι ανοιχτός σε όλους και διατίθεται στο Condenast.com, είναι χωρισμένος σε κατηγορίες που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα στη μόδα: Τους πολιτισμούς, τα υλικά, την παραγωγή, τις αγοραστικές συνήθειες και τις πρακτικές φροντίδας και παρουσιάζει περισσότερους από 250 όρους.
Υπάρχουν τέσσερα βασικά θέματα: έκτακτη ανάγκη για το κλίμα, περιβαλλοντικές επιπτώσεις της μόδας, κοινωνικές, πολιτιστικές και οικονομικές επιπτώσεις και βασικά στοιχεία της μόδας και της αειφορίας και δέκα επιμέρους θέματα .
Το γλωσσάρι επιτρέπει επίσης στο χρήστη να πραγματοποιήσει αναζήτηση από A έως το Z.
Περιλαμβάνει όλα τα στάδια της ζωής ενός υφάσματος, βιομηχανικές πρακτικές, πρώτες ύλες, παραγωγή και καταναλωτικές συνήθειες και φροντίδα.
Το γλωσσάρι αποτελεί μέρος της δέσμευσης της εταιρείας να γίνει φωνή για αλλαγή και έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει και να αναπτύξει τον γραμματισμό βιωσιμότητας παρέχοντας καθοδήγηση σε βασικούς όρους αειφορίας και αναδυόμενα θέματα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις