Ο ιστορικός οίκος Givenchy γυρνάει σελίδα
Στο τιμόνι του οίκου Givenchy περνάει στα χέρια του Matthew M. Williams, ο οποίος αναλαμβάνει χρέη δημιουργικού διευθυντή του οίκου
Ο Matthew M. Williams είναι ο νέος δημιουργικός διευθυντής του οίκου πολυτελείας Givenchy.
Ο αμερικανός σχεδιαστής που βρίσκεται πίσω από την ετικέτα 1017 Alyx 9SM και βασικός εμπνευστής της πολυτελούς σκηνής streetwear, γίνεται ο έβδομος couturier του γαλλικού οίκου.
Ο Matthew M. Williams ανέλαβε τα ηνία του οίκου στις 16 Ιουνίου και αναμένεται να παρουσιάσει τα πρώτα του σχέδια για τον Givenchy τον Οκτώβριο.
Σε δήλωση που έκανε στο WWD, ο Williams περιέγραψε τη νέα εποχή του Givenchy ως «βασισμένη στη νεωτερικότητα και τη συμπερίληψη».
«Σε αυτές τις πρωτοφανείς στιγμές για τον κόσμο, θέλω να στείλω ένα μήνυμα ελπίδας, μαζί με την κοινότητα και τους συναδέλφους μου, και σκοπεύω να συμβάλω στη θετική αλλαγή», είπε.
Ο διάδοχος της Clare Waight Keller, η οποία αποχώρησε από τον γαλλικό οίκο τον Απρίλιο, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του στην μητρική εταιρεία του Givenchy, την LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, «που με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε την ευκαιρία να εκπληρώσω το όνειρο της ζωής μου. Η μοναδική θέση του οίκου και η διαχρονική αύρα του τον καθιστούν αναμφισβήτητο πρότυπο και ανυπομονώ να συνεργαστώ με τα ατελιέ και τις επί μέρους ομάδες».
Ο Matthew M. Williams αναλαμβάνει εξολοκλήρου το δημιουργικό του οίκου, συμπεριλαμβανομένων των γυναικείων και ανδρικών συλλογών.
Ο Matthew M. Williams με μια ματιά
Ο σχεδιαστής γεννήθηκε στο Σικάγο πριν από 34 χρόνια και έχει συνεργαστεί με τον Κάνιε Γουέστ και τη Lady Gaga.
O Matthew M. Williams ίδρυσε το γυναικείο brand μόδας Alyx το 2015 στη Φερέρα της Ιταλίας, υποστηριζόμενο από τον διανομέα αθλητικών ειδών Slam Jam, με επικεφαλής τον Luca Benini, και ήταν φιναλίστ για το Βραβείο LVMH τον επόμενο χρόνο.
Το 2017, πρόσθεσε μια ανδρική σειρά, η οποία έχει γίνει πιο γνωστή από τη γυναικεία συλλογή. Πλέον θα εγκατασταθεί στο Παρίσι, διατηρώντας παράλληλα και τη δική του εταιρεία. Είναι επίσης στενός συνεργάτης του Abloh και μεταξύ των συνιδρυτών της δημιουργικής κολεκτίβας Been Trill το 2012.
Ο Sidney Toledano, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH Fashion Group, δήλωσε ότι έχει παρακολουθήσει τον Williams από τη στιγμή που ο σχεδιαστής ήταν υποψήφιος για το βραβείο LVMH 2016 για νέους σχεδιαστές μόδας.
«Είχαμε την ευχαρίστηση να τον βλέπουμε να εξελίσσεται στο μεγάλο ταλέντο που είναι σήμερα», δήλωσε ο Toledano.
«Πιστεύω ότι το μοναδικό του όραμα για τη νεωτερικότητα θα είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τον Givenchy να γράψει το νέο του κεφάλαιο με δύναμη και επιτυχία».
Η απόφαση να τεθεί επικεφαλής του γαλλικού οίκου θα ενθουσιάσει ιδιαίτερα τους αγοραστές των γενιών Millennial και Gen-Z, οι οποίοι αναμένεται να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 50% των καταναλωτών ειδών πολυτελείας έως το 2025, σύμφωνα με την Bain & Company.
Παρόλο που ίσως είναι πιο γνωστός για την αγκράφα (rollercoaster buckle) σε ζώνες και τις συνεργασίες του με τα brand Nike, Moncler και Dior, ο Williams θεωρείται ανερχόμενο ταλέντο στη μόδα με έντονο όραμα και ισχυρούς πολιτιστικούς και καλλιτεχνικούς δεσμούς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις