«Digital Lifestyle» : Μια online έκθεση για το σύγχρονο design
Η έκθεση «Digital Lifestyle» αποδεικνύει ότι ακόμα και πριν από την πανδημία του νέου κοροναϊού και το lockdown το να μένει κανείς στο σπίτι είναι το καινούριο «βγαίνω έξω»
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 115 επιβάτες - Επέστρεψε στον Πειραιά
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Η μακροχρόνια έρευνα της ομάδας ντιζάινερ, προγραμματιστών και ερευνητών στο Κέντρο Σχεδιασμού της DT, στη Βόννη, κατέληξε στο ότι ακόμη και πριν από την πανδημία του νέου κοροναϊού και το lockdown το να μένει κανείς στο σπίτι είναι το καινούριο «βγαίνω έξω».
Αυτό το συμπέρασμα οδήγησε σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ στη σύλληψη της ιδέας του «Digital Lifestyle», μιας εμπειρίας τριών τάσεων που επρόκειτο να παρουσιαστεί στη φετινή Εβδομάδα Design του Μιλάνου.
Λόγω του lockdown που επιβλήθηκε στην σκιά της πανδημία του κοροναϊού, η κορυφαία διοργάνωση design, ακυρώθηκε και η DT ανέθεσε στο στούντιο Calvi Brambilla να «μεταφράσει» την ιδέα και τις τρεις τάσεις σε μια ψηφιακή έκθεση, την οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επισκεφθεί στο Fuorisalone Digital από 15 έως 21 Ιουνίου.
Η DT ορίζει το «Digital Lifestyle» ως έναν τρόπο να ζούμε σε έναν χώρο σχεδιασμένο να ικανοποιεί τις ανάγκες του καθενός, καθώς αυτός θα απολαμβάνει τη μέγιστη άνεση.
«Οι υπηρεσίες που ενεργοποιούνται φωνητικά θα βελτιώσουν, πραγματικά, πολύ τη ζωή των πελατών μας, καθώς και τη δική μας. Αυτό, γιατί θα μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα χωρίς να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας, και θα μπορούμε να διαμορφώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε στα αντικείμενα τα οποία συνδέονται με έναν πιο φυσικό τρόπο» υπογράμμισε η Monica Dalla Riva, αντιπρόεδρος του τομέα Εμπειρία Πελατών και Ντιζάιν της DT.
Για τους ερευνητές, το «Digital Lifestyle» οδηγεί στην ανάδυση τριών κεντρικών τάσεων:
«Homedulgence» – σύνθετη λέξη από «home» και «indulgence» –, το ότι ο κόσμος μένει σπίτι του περισσότερο από ποτέ άλλοτε καθώς η εξέλιξη καινούργιων οικιακών τρόπων διασκέδασης και παροχής υπηρεσιών (γεύματα που παραδίδονται στο σπίτι, υπηρεσίες streaming) συνετέλεσαν στο να μετατρέψουν το σπίτι σε έναν χώρο συναρπαστικών και άκρως απολαυστικών εμπειριών.
«Soft Digital», η επιθυμία να είναι απαρατήρητη η τεχνολογία στο σπίτι ή τουλάχιστον η παρουσία της να είναι πιο ήπια.
Τέλος, «Esports as Game Changer», το οποίο τιμά τη ριζική μεταμόρφωση των βιντεοπαιχνιδιών, την τελευταία εικοσαετία (πλέον, τις εμπειρίες αυτές μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια μαζί).
Σύμφωνα με τα παραδείγματα που δίνει το Design Center της DT, τα σενάρια του σπιτιού του μέλλοντος μπορούν να αποκτήσουν σάρκα και οστά μόνον όταν οι ντιζάινερ και οι ειδικοί εξέλιξης της τεχνολογίας συνεργαστούν.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση από το Designboom, οι «ψηφιακοί αρχιτέκτονες» από το ιταλικό στούντιο Calvi Brambilla επισήμαναν:
«Τα πάντα μένει να εφευρεθούν, γιατί πρέπει να λάβει χώρα η οριστική μετάβαση στο ίντερνετ των πραγμάτων και μόνον τότε θα μπορέσουμε να παρατηρήσουμε πώς ο κόσμος με την αυθόρμητη συμπεριφορά του θα αντιδράσει, στην πραγματικότητα, στα νέα νοήμονα αντικείμενα.
Η εισαγωγή νέων τεχνολογιών οδηγεί πάντα σε μη αναμενόμενα αποτελέσματα: για παράδειγμα, όταν γεννήθηκαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κανείς δεν φανταζόταν ότι θα γίνονταν το εργαλείο προτίμησης των πολιτικών για να επικοινωνήσουν και κανείς δεν σκεφτόταν το επάγγελμα του influencer».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις