Τρεις σημαντικές διακρίσεις για τη Vodafone
Στο πλαίσιο του Global Effie Index 2020
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Η Vodafone έλαβε τρεις σημαντικές διακρίσεις για τη στρατηγική που έχει υιοθετήσει και τα αποτελέσματα που έχει επιτύχει σε επίπεδο επικοινωνίας, στο πλαίσιο του Global Effie Index 2020.
Τα Βραβεία Effie αποτελούν τον πλέον σημαντικό και καταξιωμένο θεσμό στον χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, που αναγνωρίζει τα πιο αποτελεσματικά brands, επιβραβεύοντας τη στρατηγική, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας τους.
Συγκεκριμένα, η Vodafone απέσπασε τις διακρίσεις:
- “Most Effective Brand” για την Ευρώπη
- “The Most Effective Telco Brand” διεθνώς
- “The 4th Most Effective Brand” διεθνώς.
«Οι διεθνείς αυτές διακρίσεις, κάνουν όλους μας στην ομάδα της Vodafone πολύ περήφανους. Βασικός μας στόχος είναι να προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με την χρήση νέων τεχνολογιών και να στεκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, αλλά και την κοινωνία, συμβάλλοντας σε ένα καλύτερο μέλλον, για όλους. Αυτή η δέσμευση εκφράζεται και μέσα από την επικοινωνία μας. Τα βραβεία αυτά αποτελούν κορυφαία αναγνώριση της στρατηγικής μας, με τον πελάτη και τον πολίτη πάντα στο επίκεντρο και της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας μας», δήλωσε η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights,
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις