Σοκ : Σχεδόν ένας στους τρεις πιλότους στο Πακιστάν εχει πλαστό δίπλωμα
Σοκαριστικές αποκαλύψεις για την κατάσταση της πακιστανικής αεροπλοΐας, στη σκιά του δυστυχήματος που κόστισε τις ζωές 97 ατόμων
Περισσότεροι από το 30% των πιλότων επιβατικών πτήσεων στο Πακιστάν έχουν πλαστά διπλώματα και δεν είναι πιστοποιημένοι, όπως αποκάλυψε ο υπουργός αεροπλοΐας της χώρας την Τετάρτη.
Μιλώντας στο κοινοβούλιο του Πακιστάν, ο Γκουλάμ Σαργουάρ Καν ανέφερε ότι 262 πιλότοι στη χώρα του «δεν συμμετείχαν αυτοπροσώπως στις εξετάσεις τους» και αντ’ αυτού πλήρωσαν άλλα άτομα για να συμμετέχουν στη θέση τους.
«Δεν έχουν εμπειρία πτήσεων», τόνισε.
Το Πακιστάν απασχολεί 860 ενεργούς πιλότους στις αεροπορικές εταιρείες της χώρας, αλλά και σε έναν αριθμό ξένων εταιρειών, σημείωσε ο Καν.
Η Pakistan International Airlines (PIA) ήδη καθήλωσε στο έδαφος όλους τους πιλότους της που έχουν πλαστά διπλώματα.
«Η PIA αναγνωρίζει ότι τα πλαστά διπλώματα δεν είναι αποκλειστικό πρόβλημα της PIA αλλά εξαπλώνεται σε ολόκληρη την αεροπορική βιομηχανία του Πακιστάν», τόνισε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Αμπντουλάχ Καν, προσθέτοντας ότι ορισμένοι από τους παράνομους πιλότους πετούν με αεροσκάφη ξένων εταιρειών.
Τα αποτελέσματα της έρευνας ανακοινώθηκαν την Τετάρτη ως μέρος προκαταρκτικής έκθεσης για το αεροπορικό δυστύχημα που κόστισε τις ζωές 97 ατόμων στην πόλη Καράτσι στα νότια της χώρας στις 22 Μαΐου. Το αεροπλάνο της PIA συνετρίβη μετά την απογείωσή του από τη Λαχόρε, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα με εξαίρεση δύο άτομα.
Ο Καν δεν ξεκαθάρισε αν οι δύο πιλότοι της πτήσης ΡΚ8303 είχαν επίσης πλαστά διπλώματα.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι πιλότοι συζητούσαν για τον κοροναϊό και αγνόησαν επανειλημμένα τις προειδοποιήσεις των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, πριν το αεροπλάνο συντριβεί σε οικιστική περιοχή πλησίον του αεροδρομίου.
«Οι πιλότοι συζητούσαν για τον κοροναϊό σε όλη τη διάρκεια της πτήσης. Δεν ήταν συγκεντρωμένοι. Μιλούσαν για τον κοροναϊό και για τις επιπτώσεις του στις οικογένειές τους», εξήγησε ο Κα, προσθέτοντας ότι οι πιλότοι είχαν «υπερβολική αυτοπεποίθηση».
Σύμφωνα με τον Καν, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας είπαν τρεις φορές στους πιλότους ότι το αεροπλάνο πετούσε σε πολύ μεγάλο ύψος και δεν θα έπρεπε να επιδιώξει προσγείωση, «όμως ο κυβερνήτης δεν έδωσε καμιά σημασία σε αυτές τις οδηγίες».
Οι πιλότοι συνέχισαν τις προσπάθειες προσγείωσης, χωρίς να χαμηλώσουν το σύστημα προσγείωσης.
«Το αεροσκάφος ακούμπησε το έδαφος με τις μηχανές του», αναφέρει η έκθεση. Οι μηχανές τρίφτηκαν στο έδαφος προκαλώντας σπίθες και ανεπανόρθωτες καταστροφές.
Οι πιλότοι απογείωσαν και πάλι το αεροσκάφος, όμως οι μηχανές είχαν καταστραφεί, πράγμα που οδήγησε εντέλει στη συντριβή, σύμφωνα πάντα με την έκθεση.
Πηγή: www.cnn.com
- «Θρασύτατο ψεύδος» τα περί ανάληψης 2,5 εκατ. ευρώ πριν τη δέσμευση της περιουσία του, τονίζει ο Κων. Πηλαδάκης
- Μαγδεμβούργο: Ανθρώπινη αλυσίδα κατά του μίσους στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά
- Το «έχω βαρεθεί τους άντρες», το προφίλ στο dating app και το OnlyFans: Η Λίλι Άλεν αλλάζει σελίδα
- Μαρόκο: Ευρεία αναθεώρηση του Oικογενειακού Δικαίου
- ΕΣΥ: Μια ιστορία ελπίδας σε μια εποχή ζόφου – Οι ήρωες με τις λευκές και πράσινες μπλούζες
- Ίντερ – Κόμο 2-0: Πήρε το τρίποντο και παραμένει στο κυνήγι της Αταλάντα (vids)