Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
VW Arteon 2020: Πολλαπλασιαστής

VW Arteon 2020: Πολλαπλασιαστής

Πληθωρική η ανανέωση που επεφύλαξε η γερμανική φίρμα για το κορυφαίο της μοντέλο το οποίο αποκτά μια νέα έκδοση αμαξώματος shooting brake, πρόσβαση στην plug-in υβριδική τεχνολογία και μια σπορ πανίσχυρη εκδοχή με τα σήματα R.

Η VW αποφάσισε να υπερβεί τα όρια της διαδικασίας ανανέωσης για το Arteon, το οποίο αποκτά πολλά περισσότερα από όσα συνήθως έπονται ενός τυπικού facelift.

Αναλυτικότερα, ως μέρος της ανανέωσής του, το Arteon αποκτά μια νέα έκδοση αμαξώματος η οποία υπακούει στην πρακτική όσο και γοητευτική λογική των shooting brake. Σύμφωνα με τις συστάσεις αλλά και κατά το τεκμήριο των εικόνων της νέας έκδοσης, η VW έχει αναδιαμορφώσει πλήρως το Arteon από τη δεύτερη κολώνα και πίσω συμπεριλαμβάνοντας στην ανασχεδίαση και τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Εκτός από τις αισθητικές διαφοροποιήσεις, το Arteon Shooting Brake υπόσχεται και περισσότερη ευρυχωρία από την liftback έκδοση, προσφέροντας 11 χιλιοστά περισσότερο χώρο καθ΄υψος για τους επιβάτες του μπροστινού και 4,8 εκατοστά για τους πίσω ενώ διαθέτει και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών ο οποίος ξεκινά από τα 590 λίτρα και φτάνει έως τα 1.632 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Παράλληλα με την νέα Shooting Brake έκδοση το γερμανικό μοντέλο προσθέτει στη γκάμα του και δύο νέα μηχανικά σύνολα με διαμετρικά αντίθετο προσανατολισμό. Το πρώτο είναι το γνώριμο από άλλα μοντέλα του ομίλου plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο συνδυάζει την παρουσία τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 218 ίππους. Το παζλ της νέας έκδοσης συμπληρώνει η παρουσία μπαταριών 13,7 kWh οι οποίες εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.

Η δεύτερη προσθήκη αφορά την έκδοση επιδόσεων R η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο στην liftback όσο και στην Shooting Brake έκδοση. Κοινή συνισταμένη αποτελεί ο δίλιτρος κινητήρας που θα εφοδιάζει στο μέλλον και την κορυφαία έκδοση του Golf και στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 320 ίππους και 420 Nm ροπής και συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης το οποίο αν οι συνθήκες το απαιτούν μπορεί να κατανείμει έως και το σύνολο της ροπής σε ένα τροχό.

Για την καλύτερη διαχείριση της επιπλέον ισχύος το Arteon επωφελείται από σειρά βελτιώσεων στο πλαίσιο μεταξύ των οποίων μια σπορ ανάρτηση με μειωμένο ύψος και ενεργά αμορτισέρ. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες και 18 ιντσών δισκόφρενα στον μπροστινό άξονα και πλωτή μονοπίστονη στον πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών.

Όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, οι κορυφαίες εκδόσεις επωφελούνται και από αιχμηρότερο bodykit το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερο splitter μπροστά, ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη και μια νέα τετραπλή απόληξη για την εξάτμιση.

Το εσωτερικό των R επενδύεται με δέρμα Nappa, σπορ τιμόνι και καθίσματα καθώς, ενώ τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων όσο και το infotainment αποκτούν γραφικά R.

Σε ό,τι αφορά τις αναβαθμίσεις των «απλών» εκδόσεων του Arteon, περιορίζονται στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED, μπροστά και πίσω, τη νέα γρίλια με τα ενσωματωμένα LED ημέρα και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες ενώ, όπως συνηθίζεται, διευρύνονται οι χρωματικές επιλογές για το αμάξωμα αλλά και τα διαθέσιμα μοτίβα για τις ζάντες.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το νέο τιμόνι με τα χειριστήρια αφής ενώ, την ίδια τεχνολογία υιοθετεί και το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού.

Εμπλουτισμένη με νέες επιλογές είναι και η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ατμοσφαιρικό φωτισμό 30 χρωμάτων και ηχοσύστημα Harman & Kardon 700 watt.

Όλες οι εκδόσεις του Arteon επωφελούνται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών ο οποίος συνδυάζεται με infotainment 8,0 ή προαιρετικά 9,2 ιντσών το οποίο προσφέρει δυνατότητα ελέγχου με φωνητικές εντολές. Επίσης οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του θα μπορούν να ξεκλειδώσουν, αλλά και να εκκινούν το αυτοκίνητό τους μέσω εφαρμογής από το smartphone τους.

Αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης καθώς το Arteon αποκτά πρόσβαση στην νεότερη εκδοχή του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist το οποίο μπορεί, υπό ορισμένες συνθήκες να αναλαμβάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, σε ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Παράλληλα, στην λίστα εξοπλισμού συγκαταλέγονται επίσης συστήματα αναγνώρισης της οδικής σήμανσης, αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, υποβοήθησης στάθμευσης και αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών. Επίσης σε περίπτωση που συμβεί κάτι στον οδηγό το Arteon μπορεί να ακινητοποιήσει εαυτόν ασφαλώς.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρα δεν διαφέρουν από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου περιλαμβάνοντας επιλογές βενζίνης 1,5 ή 2,0 λίτρων με ισχύ από 150 έως 280 ίππους ενώ οι επιλογές diesel είναι αποκλειστικά δίλιτρες και προσφέρουν απόδοση από 150 έως 200 ίππους. Κατα περίπτωση προσφέρεται τετρακίνηση και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Το βελτιωμένο Arteon και οι νέες εκδόσεις του αναμένεται να διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά από το προσεχές φθινόπωρο.

Sports in

Σπανούλης: «Θέλουμε να βάλουμε ταυτότητα στην ομάδα»

Ο Βασίλης Σπανούλης τόνισε στις δηλώσεις του πως θέλει να δώσει ταυτότητα στην Εθνική ομάδα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024