Με ηχηρές απουσίες η Ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο
Το πρόγραμμα της Ψηφιακής Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο περιλαμβάνει τους οίκους Prada, Gucci, Ermenegildo Zegna, Missoni και Salvatore Ferragamo, ωστόσο πολλά από τα πιο γνωστά ονόματα στο χώρο της ιταλική μόδας θα απουσιάζουν
- Ο Γεραπετρίτης, ο Φιντάν, η αντιπολίτευση και ο ελληνοτουρκικός διάλογος
- Παραδέχθηκε τους «λευκούς γάμους» η Ειρήνη Μουρτζούκου – «Χρειάζεται ψυχολόγο» λέει η δικηγόρος της
- «Στο έλεος των fund» – Σε υπερήλικα με σύνταξη 395 ευρώ, του ζητούν 800€ για να μην βγει σε πλειστηριασμό το σπίτι του
- Washington Post: Αιμορραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
Το πρόγραμμα των σχεδιαστών που θα παρουσιάσουν τις νέες τους συλλογές για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021 στην ψηφιακή Εβδομάδας Μόδας στα μέσα Ιουλίου στο Μιλάνο, αντί για τις παραδοσιακές επιδείξεις που έχουν ακυρωθεί λόγω της πανδημίας του νέου κοροναϊού, ανακοινώθηκε.
Το Ιταλικό Επιμελητήριο Μόδας ανακοίνωσε ότι η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο θα διοργανωθεί τον Σεπτέμβριο κανονικά με live επιδείξεις μόδας.
Το πρόγραμμα της Ψηφιακής Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο περιλαμβάνει τους οίκους Prada, Gucci, Ermenegildo Zegna, Missoni και Salvatore Ferragamo, οι οποίοι είναι μεταξύ των 37 που έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή με εικονικές επιδείξεις μόδας, ενώ οι οίκοι Dolce & Gabbana και Etro θα διοργανώσουν live παρουσιάσεις.
Ο Κάρολο Καπάζα πρόεδρος του Επιμελητηρίου ανέφερε σε δήλωσή του:
«Η Ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας γεννήθηκε ως απάντηση στην κοινωνική αποστασιοποίηση και τη δυσκολία στα ταξίδια που επιβάλλεται από την παγκόσμια κατάσταση υγείας, αλλά επιδιώκει επίσης να είναι μια δυναμική λύση στις πολυπλοκότητες του παρόντος».
Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο τον Σεπτέμβριο θα συμπεριλάβει τις ψηφιακές εκδηλώσεις ως ένα δημιουργικό εργαλείο για την υποστήριξη των φυσικών επιδείξεων μόδας «όταν θα είναι δυνατόν να επιστρέψουμε σε πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις, οι οποίες παραμένουν θεμελιώδεις για την προώθηση της τεράστιας παραγωγής και της δημιουργικής αξίας του Made in Italy».
Ωστόσο, πολλά από τα πιο γνωστά ονόματα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνο απουσιάζουν από το πρόγραμμα του Ιουλίου.
Οι ιταλικοί Marni, Fendi και Giorgio Armani δεν θα πάρουν μέρος, ενώ τα brand Bottega Veneta και Jil Sander, συνήθως επιλέγουν να μην συμμετέχουν στις θερινές επιδείξεις ανδρικών συλλογών και να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους τον Σεπτέμβριο.
Η πανδημία αλλάζει το πρόγραμμα για τις Εβδομάδες Μόδας
Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου αντικαταστάθηκε από μια ψηφιακή πύλη που συνάντησε χλιαρή απάντηση από τον Τύπο και τους αγοραστές, αν και ορισμένοι σχεδιαστές κατάφεραν να εντυπωσιάσουν.
Τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για την αποτροπή εξάπλωσης της πανδημίας της COVID-19, ώθησαν τις μεγάλες πρωτεύουσες μόδας να βρουν νέους τρόπους για να επιτρέψουν στους σχεδιαστές να παρουσιάσουν τις συλλογές τους.
Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου αντικαταστάθηκε από μια ψηφιακή πύλη που συνάντησε χλιαρή απάντηση από τον Τύπο και τους αγοραστές, αν και ορισμένοι σχεδιαστές κατάφεραν να εντυπωσιάσουν.
Οι επιδείξεις μόδας ανδρικών συλλογών στο Παρίσι, οι οποίες θα έπρεπε να είχαν πραγματοποιηθεί την περασμένη εβδομάδα, θα αντικατασταθούν από μια εικονική εκδήλωση με τίτλο Whispers of Paris, που θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 13 Ιουλίου.
Μέχρι στιγμής, η λίστα των συμμετεχόντων σχεδιαστών δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις