40 χρόνια ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ο απόλυτος τεχνολογικός προορισμός
Από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών, στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Σαράντα χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Από ένα κατάστημα το 1980 στο κέντρο της Αθήνας, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ μετεξελίχθηκε στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα, μια αλυσίδα με επίκεντρο τον πελάτη και προορισμό την τεχνολογία. Χάρη σε αυτή τη μοναδική εξελικτική πορεία 40 χρόνων, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ συγκαταλέγεται σήμερα στα πιο ισχυρά και αγαπημένα brands στην Ελλάδα.
1. Τρία στοιχεία που θα έπρεπε να κρατήσει κανείς από την 40χρονη διαδρομή ενός επιτυχημένου brand;
Αν έπρεπε να ξεχωρίσω τρεις λόγους για τους οποίους ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι στην καρδιά των καταναλωτών εδώ και 4 δεκαετίες, θα έλεγα την εγγύτητα, τις ολοκληρωμένες λύσεις και τους ανθρώπους της. Τι εννοώ; Είμαστε παντού, σε κάθε γωνιά της χώρας και σε πολλές περιπτώσεις ξέρουμε τους πελάτες μας με το μικρό τους όνομα. Είναι φίλοι μας και αυτό είναι πολύ ξεχωριστό. Είμαστε one-stop-shop που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ θα βρει το προϊόν τεχνολογίας που θέλει και θα το συνδυάσει με προγράμματα COSMOTE ή με υψηλές ταχύτητες για gaming ή με data στο κινητό ή με COSMOTE TV και την τηλεόραση τελευταίας τεχνολογίας, για να ζήσει την μέγιστη εμπειρία. Και βέβαια, στον πυρήνα μας είναι πάντα ο πελάτης και η άριστη εξυπηρέτησή του. Ο άνθρωπος είναι στο DNA της ΓΕΡΜΑΝΟΣ 40 χρόνια τώρα. Δεν θέλουμε απλά να πουλάμε προϊόντα, θέλουμε να δίνουμε λύσεις, μέσα από την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση του προσωπικού μας. Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται καλά μαζί μας. Να είμαστε οι δικοί τους άνθρωποι. Η πετυχημένη μας πορεία όλα αυτά τα χρόνια είναι απόδειξη ότι το πετύχαμε.
2. Υπάρχει κρυμμένο μυστικό για την επιτυχία; Η μήπως πρέπει αντί για μυστικό να μιλήσουμε για την διαρκή διάθεση προσαρμογής στα εκάστοτε δεδομένα της αγοράς;
Δεν υπάρχει κάποιο κρυμμένο μυστικό, αντίθετα πιστεύω ότι η επιτυχία της αλυσίδας οφείλεται σε έναν -φανερό- παράγοντα. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι συνώνυμο της εξέλιξης. Αλλάζει διαρκώς για να γίνεται καλύτερη. Έχει μάθει να προσαρμόζεται στις συνθήκες της αγοράς και στα δεδομένα της κάθε εποχής. Από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών, μετεξελίχθηκε στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα. Σήμερα είναι ο μοναδικός technology retailer με ολοκληρωμένες τεχνολογικές λύσεις, προϊόντα hardware, συνδυασμένα με τηλεπικοινωνιακά προγράμματα. Αυτή η μοναδική μας ικανότητα να αλλάζουμε συνεχώς και να προσαρμοζόμαστε αποτελεσματικά σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, είναι η δύναμή μας. Μαζί με τους ανθρώπους μας, αποτελούν τα μεγάλα πλεονεκτήματα που κρατούν την ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην κορυφή.
3. Πόσο ρόλο παίζει παλαιότερα, αλλά κυρίως στις μέρες μας, η εμπειρία του πελάτη; Μια εμπειρία που τον συνοδεύει πριν αλλά και μετά την πώληση. Είναι η εμπειρία του πελάτη εκείνη που οικοδομεί σχέσεις εμπιστοσύνης που διατηρούνται στο χρόνο και λειτουργούν ως το πιο αποδοτικό κανάλι πώλησης;
Η καλή εμπειρία του πελάτη δημιουργεί υπεραξία. Είναι το Α και το Ω. Πόσο μάλλον σήμερα, που είναι καλύτερα ενημερωμένος από ποτέ και τα θέλει όλα εύκολα και γρήγορα. Αν δεν μείνει ικανοποιημένος από εμάς, θα αναζητήσει λύσεις αλλού. Γι’ αυτό θέλουμε κάθε στιγμή να είμαστε γρήγοροι, ευέλικτοι και ειλικρινείς μαζί του. Να τον εξυπηρετούμε στην πρώτη επαφή και να παρέχουμε υπηρεσίες που κάνουν τη ζωή του καλύτερη. Η άριστη εμπειρία πρέπει να συνοδεύει τον πελάτη και στο after sales, ώστε να αισθάνεται ότι το προϊόν που αγοράζει έχει υπεραξία. Έτσι θα νιώσει μοναδικός. Για παράδειγμα, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί τον No 1 προορισμό για Service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού. Μάλιστα, τη χρονιά που μας πέρασε πάνω από το 50% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος, απαντώντας στην ανάγκη του πελάτη για γρήγορες και αποτελεσματικές λύσεις. Επίσης, ο Tech Expert, ο εξειδικευμένος σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε θέματα τεχνολογίας, όταν επισκέπτεται έναν πελάτη στο σπίτι του για να συνδέσει και να σετάρει τις συσκευές, ακούει τις ανάγκες του, τον βοηθάει, δίνει λύσεις και τον φέρνει πιο κοντά στην τεχνολογία για να ζήσει στο μέγιστο τα οφέλη της. Ο άνθρωπος παίζει καταλυτικό ρόλο στην εμπειρία του πελάτη. Οι άνθρωποί μας είναι αυτοί που χτίζουν δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης.
4. Το ψηφιακό βίωμα των τελευταίων μηνών – η καραντίνα που συνοδεύτηκε από εργασία, εκπαίδευση, αγορές εξ αποστάσεως- τι ρόλο παίζει ή και θα παίξει στους επόμενους μήνες στο τομέα του retail;
Πράγματι, τα 40 χρόνια μας συνέπεσαν με μια δύσκολη συγκυρία για τη χώρα, η οποία ανέδειξε την τεχνολογία ως βασικό αγαθό. Εν μέσω COVID-19, κρατήσαμε τα καταστήματά μας ανοιχτά και συνεχίσαμε να είμαστε εκεί για τον πελάτη, για να καλύψουμε βασικές τηλεπικοινωνιακές ανάγκες, λαμβάνοντας βέβαια όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Τα μαθήματα που πήραμε ήταν πολλά. Θα σταθώ σε δύο από αυτά. Καταρχάς, στην νέα ψηφιακή εποχή, η ανατροπή έρχεται από παντού. Πρέπει λοιπόν να είμαστε έτοιμοι γι’ αυτό, για να μπορούμε και να λειτουργούμε απρόσκοπτα, και να εξυπηρετούμε σωστά τον πελάτη. Και δεύτερον, είναι πλέον σαφές ότι μεγαλώνει γοργά το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμούν digital επιλογές για τις αγορές τους. Αυτή η τάση ενισχύθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτό σημαίνει ότι το φυσικό κατάστημα χάνει την αξία του; Σε καμία περίπτωση! Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον άνθρωπο. Η δημιουργικότητα, η συναισθηματική νοημοσύνη, η αντίληψη, είναι ιδιότητες που κάνουν τη διαφορά. Εμείς πιστεύουμε ότι το φυσικό και το digital κατάστημα λειτουργούν συμπληρωματικά, γι’ αυτό και επενδύουμε συνολικά στο ταξίδι του πελάτη (customer journey). Το κατάστημα, το site, το e-shop, τα apps, είναι όλα μέρος του ίδιου οικοσυστήματος. Το στοίχημα είναι η εμπειρία που του προσφέρουμε να έχει συνοχή σε όλα τα σημεία επαφής μαζί του.
5. Τέλος, με βάση τα νέα δεδομένα πώς θα είναι το κατάστημα της επόμενης μέρας (φυσικό και ψηφιακό), αλλά και το αντίστοιχο δίκτυο πωλήσεων;
Σας ανέφερα ήδη ως μεγάλο μας πλεονέκτημα την ικανότητα της συνεχούς αλλαγής. Θα αλλάξουμε λοιπόν για μία ακόμη φορά. Θέλουμε το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ να γίνει ο απόλυτος τεχνολογικός προορισμός. Να μπαίνει μέσα ο πελάτης και να ζει εμπειρίες. Να νιώθει όμορφα, «σαν το σπίτι του». Θα είναι λοιπόν μεγαλύτερο και πιο άνετο, με περισσότερα digital στοιχεία και πιο διαδραστικό, με συνδεσιμότητα υπηρεσιών, live demos και βιωματικές γωνιές. Και βέβαια, το φυσικό κατάστημα θα συνδέεται αρμονικά με τα online κανάλια επικοινωνίας. Στο κατάστημα του μέλλοντος, όμως, αλλάζει και ο ρόλος του ανθρώπου. Γίνεται ακόμα πιο σημαντικός, καθώς ο πωλητής θα μετατραπεί σε σύμβουλο τεχνολογίας, με συνολική εικόνα για τις ανάγκες του κάθε πελάτη, που θα τον εξυπηρετεί το ίδιο αποτελεσματικά on και offline.
Θα συνεχίσουμε να παρέχουμε αξέχαστες στιγμές με δυνατά συναισθήματα. Γιατί μπορεί η τεχνολογία να αλλάζει, αλλά αυτό που μένει ίδιο είναι το συναίσθημα που προσφέρει κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία. Σε αυτό το συναίσθημα χτίζουμε όλα αυτά τα χρόνια, αυτό θα μας οδηγήσει και στο μέλλον.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις