Μπορεί η αλληλεγγύη να χωρέσει σε ένα… ποτήρι;
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ανάγκες των ευάλωτων συμπολιτών μας έγιναν ακόμη πιο επιτακτικές. Και σε πολλές περιπτώσεις καλύφθηκαν χάρη στην ιδιωτική πρωτοβουλία.
Έχει επισημανθεί πολλές φορές ότι η φύση της κρίσης που βιώνουμε είναι διττή: Υγειονομική και οικονομική, με ορατό τον κίνδυνο να μετατραπεί και σε ανθρωπιστική κρίση. Καθημερινά, ακούμε ανησυχητικές ιστορίες συμπολιτών μας, που έχουν περιέλθει σε δεινή κατάσταση εξαιτίας της πανδημίας και του συνακόλουθου lockdown. Με τους ειδικούς να προειδοποιούν ότι οι επιπτώσεις της ύφεσης μόλις που ξεκινούν να γίνονται αισθητές, αναδεικνύεται περισσότερο από ποτέ η σημασία της λεγόμενης «εταιρικής ευθύνης». Και πράγματι, κατά τη διάρκεια του lockdown αλλά και στο διάστημα που ακολούθησε, η ιδιωτική πρωτοβουλία συνέβαλε σημαντικά στην ανακούφιση μεγάλης μερίδας συμπολιτών μας, μέσα από δωρεές ειδών πρώτης ανάγκης και άλλες πράξεις κοινωνικής αλληλεγγύης.
Διευρύνοντας τον «Κύκλο Φροντίδας»
Μεταξύ των μεγάλων εταιρειών που απέδειξαν έμπρακτα το αίσθημα ευθύνης τους προς την ελληνική κοινωνία, ανήκει και η FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ, που τους τελευταίους μήνες επέκτεινε το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας», προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες που προέκυψαν από την υγειονομική κρίση του κορωνοϊού.
Η νέα πρωτοβουλία της εταιρείας, με τίτλο «Φροντίδα και Αγάπη», πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε) και υποστήριξε το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» και άλλα παρόμοια προγράμματα των Δήμων. Μέσα από τέτοιου είδους συνεργασίες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, οι πόροι που παρέχουν οι εταιρείες διανέμονται αποτελεσματικότερα σε αυτούς που το έχουν ανάγκη, ενώ, παράλληλα, η δύναμη των δημοτικών προγραμμάτων πολλαπλασιάζεται, καταφέρνοντας να φτάσει σε περισσότερους ωφελούμενους.
«Φροντίδα και Αγάπη» σε όσους έχουν ανάγκη
Ενισχύοντας περισσότερους από 40 Δήμους και 45 φορείς σε όλη τη χώρα, η FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ προσέφερε συνολικά πάνω από 1.900.000 ποτήρια γάλα ΝΟΥΝΟΥ και 140.000 κύπελλα γιαουρτιού ΝΟΥΝΟΥ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μέσω του προγράμματος «Φροντίδα και Αγάπη». Οι ωφελούμενοι του προγράμματος αγγίζουν τους 44.000 συμπολίτες μας στους δέκα μεγαλύτερους Δήμους της χώρας (Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Ηρακλείου, Λαρισαίων, Βόλου, Περιστερίου, Ρόδου, Ιωαννίνων, Πύργου).
Επαναφέροντας την επαφή
Ορισμένες περιοχές της χώρας μας δέχθηκαν δυσανάλογο πλήγμα από τον κορωνοϊό, με αποτέλεσμα να τίθενται ξανά και ξανά σε καθεστώς καραντίνας. Και όσο και αν ακούγεται αντιφατικό, η απομόνωσή τους προϋποθέτει τη διατήρηση της «επαφής», προκειμένου οι συμπολίτες μας να καταφέρουν να αντεπεξέλθουν στις οικονομικές και ψυχικές προκλήσεις που αυτή συνεπάγεται. Έχοντας υπόψη της το μέγεθος αυτών των προκλήσεων, η FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ ενέταξε στις πρωτοβουλίες προσφοράς της τις πλέον πληγείσες από την πανδημία περιοχές (Δαμασκηνιά και Δραγασιά του Δήμου Βοΐου, Εχίνος του Δήμου Μύκης, Μεσοποταμία του Δήμου Καστοριάς, Φούστανη Αλμωπίας στην Πέλλα), αλλά και περιοχές που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, βοηθώντας ουσιαστικά πάνω από 9.000 ωφελούμενους (στους Δήμους Ξάνθης, Καστοριάς, Κοζάνης, Χαλκίδας, Κομοτηνής, Ερμιονίδας, Μυτιλήνης και Ζακύνθου).
Στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας» της FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ εντάσσεται και η πρωτοβουλία «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για Κάθε Παιδί». Μέσα από αυτή και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος (1η Ιουνίου), η εταιρεία προσέφερε επιπλέον 31.680 ποτήρια γάλα ΝΟΥΝΟΥ σε παιδιά που έχουν ανάγκη, σε συνεργασία με την Ένωση μη-κερδοσκοπικών σωματείων και ιδρυμάτων «Μαζί για το Παιδί», η οποία από το 1996 φροντίζει παιδιά και οικογένειες που αντιμετωπίζουν τη φτώχεια, την αναπηρία, την κακοποίηση και την ασθένεια.
Ένας «Κύκλος Φροντίδας» χωρίς αρχή και τέλος
Από την ίδρυση της το 1983, η FrieslandCampina Hellas διατηρεί νευραλγικό ρόλο για την ελληνική κοινωνία και οικονομία. Διαθέτοντας στην ελληνική αγορά βρεφικά και νηπιακά γάλατα, βρεφικές κρέμες, γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος, βούτυρα και τυριά, καλύπτει τις σύγχρονες διατροφικές απαιτήσεις των Ελλήνων, ενώ παράλληλα, έχοντας τζίρο που ανέρχεται στα 274 εκατομμύρια ευρώ και απασχολώντας 470 εργαζόμενους, συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη της χώρας. Θέτοντας ως προτεραιότητα τη Βιωσιμότητα και τη Φροντίδα των ευπαθών ομάδων, η εταιρεία κρατά ανοιχτό τον «Κύκλο Φροντίδας» της, διευρύνοντας και αναδιαμορφώνοντάς τον με βάση τις εκάστοτε ανάγκες των συμπολιτών μας.
Μάθετε περισσότερα για τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ εδώ.
- Ουκρανία: Οι ΗΠΑ στέλνουν νάρκες κατά προσωπικού
- Η ελληνική γλώσσα στο διάβα του χρόνου: Οι επαφές της ελληνικής με τις κελτικές γλώσσες (Μέρος Α’)
- Ελευσίνα: Ναυτικός βρέθηκε νεκρός στον προβλήτα του λιμανιού
- Διαγραφή Σαμαρά: Ο Καραμανλής ανοίγει τα χαρτιά του για ΝΔ και Μαξίμου την Παρασκευή
- Συνταγή: Φιογκάκια με κόκκινη σάλτσα και τόνο
- Άνοιξε η αυλαία για τoυς ATACMS στη Ρωσία – Πυρηνικό Casus belli από Κρεμλίνο!