e-υπηρεσίες τραπεζών: Έτσι προκλήθηκε η αναστάτωση σε πελάτες – «Αγνοήστε τα SMS»
Γενικεύεται η αναστάτωση των καταθετών, καθώς προβλήματα στις e-υπηρεσίες παρουσιάζονται και σε άλλες τράπεζες εκτός της Alpha Bank
Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε το βράδυ της Παρασκευής σε μεγάλο αριθμό πελατών της τράπεζας Alpha Bank καθώς και άλλων τραπεζών όταν έλαβαν ενημερωτικά μηνύματα, χωρίς λόγο.
Επιπλέον, όσοι καταφέρνουν να δουν τους λογαριασμούς τους, διαπιστώνουν ότι υπάρχει μηδενικό ποσό.
Ανάλογα μηνύματα έφτασαν και σε πελάτες άλλων τραπεζών. Σύμφωνα με τις πληροφορίες αυτές, δεν κατάφεραν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικές συναλλαγές και οι κάρτες έδειχναν απενεργοποιημένες.
Το χρονικό των προβλημάτων
Σε κάποιους πελάτες της Alpha Bank έφτασε μήνυμα με κωδικό μίας χρήσης, για την είσοδο στην υπηρεσία, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει κάποια σχετικό αίτημα, ενώ σε άλλους η ειδοποίηση ανέφερε ότι έχουν γίνει χρεώσεις στο λογαριασμό τους!
Επιπλέον, όσοι επιχειρούν να εισέλθουν στην υπηρεσία e-banking της τράπεζας από τον υπολογιστή τους, διαδικασία που προϋποθέτει την εισαγωγή κωδικού μίας χρήσης, δεν έχουν τη δυνατότητα, καθώς το απαραίτητο SMS δεν αποστέλλεται από την τράπεζα, παρ΄ ότι ζητείται.
Πρόβλημα υπήρχε πριν λίγο και στο mobile banking, στο οποίο η ταυτοποίηση γίνεται μέσω του κινητού τηλεφώνου, καθώς παρ΄ ότι είναι δυνατή η είσοδος στην υπηρεσία, οι καταθετικοί λογαριασμοί εμφανίζονταν μηδενικοί.
Η αναστάτωση στο πελατολόγιο της τράπεζας είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα το τηλεφωνικό κέντρο να έχει πέσει από τις χιλιάδες κλήσεις που δέχεται.
Σύμφωνα με τραπεζικές πηγές με γνώση του τρόπου λειτουργίας της ηλεκτρονικής τραπεζικής, οι πελάτες της τράπεζας δεν πρέπει να κάνουν το παραμικρό για την επίλυση του προβλήματος. Αυτό το έχουν αναλάβει οι αρμόδιες διευθύνσεις της Alpha Bank.
Η ανακοίνωση της Τράπεζας
Η τράπεζα με αναρτήσεις της στο Twitter διευκρινίζει ότι υπάρχει τεχνικό θέμα στο σύστημα ενημέρωσης και πως δεν υφίσταται καμία επίθεση στα συστήματα ηλεκτρονικών συναλλαγών της τράπεζας.
Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του myAlpha Web έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας. Λυπούμαστε για την αναστάτωση.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
Οι τεχνικές υπηρεσίες της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος. Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις