Στο μυαλό του Λουίς Μπουνιουέλ
Γνωριμία με το πλούσιο έργο του αιρετικού ισπανού δημιουργού που «ασπάστηκε» τον σουρεαλισμό.
- Πώς θα λάβουν προσαύξηση στη σύνταξη οι εργαζόμενοι συνταξιούχοι
- Ναζιστική συγκέντρωση σε παράσταση για την Άννα Φρανκ στις ΗΠΑ - Κρατούσαν σημαίες με αγκυλωτούς σταυρούς
- Αυτή ήταν η τελευταία καταχώρηση της βασίλισσας Ελισάβετ στο ημερολόγιό της λίγο πριν πεθάνει
- Μηνύματα ή κλήσεις: Τι προτιμάει η Gen Z;
Γεννήθηκε στην Καλάντα της Αραγωνίας το 1900, ήταν γιος εύπορης οικογένειας, είδε για πρώτη φορά ταινία στα οκτώ του χρόνια και οι σπουδές του τον βοήθησαν να διευρύνει τους ορίζοντές του – πάντα όμως από την πλευρά του αμφισβητία.
Σπούδασε σε κολέγιο Ιησουιτών της Σαραγόσα και αργότερα φιλοσοφία στη Μαδρίτη. Στην ισπανική πρωτεύουσα, ως φοιτητής, γνωρίστηκε με τον Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα και τον Σαλβαδόρ Νταλί, με τον οποίο αργότερα θα εντάσσονταν στην ομάδα των σουρεαλιστών στο Παρίσι όπου βρέθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1920.
Ο λόγος για τον Λουίς Μπουνιουέλ, τον ισπανό σκηνοθέτη που έμεινε στην κινηματογραφική ιστορία για αριστουργήματα όπως ο «Ανδαλουσιανός σκύλος» και η «Ωραία της ημέρας».
Με αφορμή την πρόσφατη επαναπροβολή στους ελληνικούς κινηματογράφους της τελευταίας του ταινίας με τίτλο «Το σκοτεινό αντικείμενο του πόθου» (1977) σε νέα, επεξεργασμένη κόπια, στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» ο Γιάννης Ζουμπουλάκης ανατρέχει στην ενδιαφέρουσα ζωή και το έργο του ιδιοσυγκρασιακού ισπανού σκηνοθέτη που πάντα προκαλούσε αίσθηση.
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις