Φωτογραφίες: Automedia

Το καμουφλάζ υποχωρεί από τις επιφάνειες της M4 Coupe αφήνοντας πλέον σε κοινή θέα την όψη της όπου, όπως και στη νέα  απλή 4άρα, κυριαρχεί η νέα προσέγγιση των σχεδιαστών της βαυαρικής φίρμας στα νεφρά που είναι συνυφασμένα με την BMW και που στην προκειμένη διαμόρφωση κόβονται από την πινακίδα κυκλοφορίας.


Οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν στο άνω άκρο της γρίλιας ένα κομμάτι καλυμμένο με μαύρη ταινία που λογικά κρύβει τα διακριτικά M4, ενώ με δεδομένο το πιο διακριτικό καμουφλάζ στο σύνολο των επιφανειών του πανίσχυρου coupe, «αναδύονται» οι διαφορές  σε σχέση με τον προσφάτως αποκαλυφθείσα Σειρά 4 Coupe και η πιο αιχμηρή προσέγγιση σε στοιχεία όπως τα κατώτερα πλευρικά τμήματα, τα αεροδυναμικά βοηθήματα μπροστά και οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.

Ανεξαρτήτως σχεδίασης, τα σημαντικότερα νέα στην περίπτωση της M4 προέρχονται από την αθέατη πλευρά της όπου θα βρεθεί ο εξακύλινδρος κινητήρας 3.0 λίτρων με την κωδική ονομασία B58 ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να αποδίδει 510 ίππους.

Στις ευρείας αποδοχής εκδόσεις της Μ4 θα συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης ωστόσο, με βάση τις πρόσφατες συνήθειες της BMW θα υπάρξει και μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση η οποία αν και θα προσφέρει μικρότερη ισχύ (480 ίπποι) υπόσχεται μια πιο καθαρόαιμη εμπειρία χάρη στην μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αλλά και την παρουσία ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Η πρεμιέρα της Μ4 Coupe έχει προγραμματιστεί για το Σεπτέμβριο μαζί με την πιο παραδοσιακή σχεδιαστικά M3 Sedan με την οποία νομοτελειακά θα έχουν πολλά κοινά πλην της… νέας γρίλιας.