Lexus LS 2020: Ανανέωση στα σημεία
H ιαπωνική φίρμα προχωρά στην αναβάθμισης του κορυφαίου τετράθυρου μοντέλου της, εστιάζοντας στην ενίσχυση της άνεσης, της ασφάλειας αλλά και στην στοχευμένη βελτίωση της υβριδικής τεχνολογίας της.
Η Lexus αποκάλυψε την αναβαθμισμένη εκδοχή της πέμπτης γενιάς της μπερλίνας της η οποία, αρχικά θα διατεθεί από τα τέλη του 2020 στην ιαπωνική αγορά με τις υπόλοιπες διεθνείς αγορές να ακολουθούν.
Η ιαπωνική φίρμα προτίμησε να εστιάσει στις βελτιώσεις που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ποιότητας, της άνεσης, της ασφάλειας και του τεχνολογικού εξοπλισμού του τετράθυρου μοντέλου επιφυλάσσοντας ελάχιστες αισθητικές αλλαγές για την εξωτερική του εμφάνιση.
Σε κάθε περίπτωση το ανανεωμένο LS, διαθέτει ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, νέα γραφικά στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων, ένα πιο σκούρο φινίρισμα στη γρίλια και νέες λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα για πίσω φώτα. Παράλληλα, έχουν τροποποιηθεί ορισμένοι διακόπτες στο εσωτερικό του που έχει αποκτήσει επίσης ένα πιο ομοιόμορφο σκούρο φινίρισμα. Επιπλέον, έχουν προστεθεί νέες επιλογές σε ότι αφορά το φινίρισμα της γρίλιας και τις ζάντες.
Σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στην αθέατη πλευρά του, ξεκινώντας από την νέα ανάρτηση την οποία η Lexus επιγράφει Adaptive Variable Suspension. Το εν λόγω ενεργό σύστημα ανάρτησης διαφοροποιεί το βαθμό απόσβεσης από τα αμορτισέρ και εγγυάται σύμφωνα με τις συστάσεις μια ανώτερης ποιότητας και πιο άνετη μετακίνηση.
Υπό το ίδιο σκεπτικό, οι μηχανικοί της Lexus έχουν τροποποιήσει και τα σημεία στήριξης του κινητήρα, αλλαγή που σύμφωνα με τις συστάσεις αποσκοπεί στην ελαχιστοποίηση των κραδασμών που φιλτράρονται στον θάλαμο επιβατών. Για τον ίδιο σκοπό, έχει αντικατασταθεί το σύνολο των επενδύσεων των καθισμάτων με νέας υφής και διαμόρφωσης επενδύσεις οι οποίες, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, απορροφούν καλύτερα ενδεχόμενους κραδασμούς και τριγμούς.
Επιπλέον των παραπάνω, οι μηχανικοί της Lexus έχουν προχωρήσει σε αλλαγές στην υβριδική έκδοση 500h η οποία, βασίζεται πλέον περισσότερο στις μπαταρίες της παρά στον κινητήρα βενζίνης κατά τις χαμηλές ταχύτητες, στοιχείο που, επίσης σύμφωνα με τους Ιάπωνες συντείνει στην αναβάθμιση της ποιότητας μετακίνησης καθιστώντας πιο αβίαστη την εκκίνηση από στάση.
Βελτιώσεις έχουν συντελεστεί και στη βενζινοκίνητη έκδοση LS 500 η οποία υπόσχεται υψηλότερη απόκριση σε ό,τι αφορά τον κινητήρα αλλά και το αυτόματο κιβώτιο το οποίο οι Ιάπωνες έχουν βελτιώσει σε όρους χρονισμού αλλαγής των σχέσεων.
Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι και ο τεχνολογικός εξοπλισμός όπου ξεχωρίζει η προσθήκη του Lexus Teammate, ενός ολιστικού συστήματος άνεσης, υποβοήθησης και ασφάλειας το οποίο περιλαμβάνει κάμερες, αισθητήρες και ραντάρ, δίνοντας στο LS περισσότερες δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης από ότι στο παρελθόν. Για την ακρίβεια, χάρη στο συγκεκριμένο σύστημα το LS μπορεί, σε ταχύτητες και συνθήκες αυτοκινητοδρόμων, να αλλάζει λωρίδα αυτόματα, να προσπερνά αυτόματα αλλά και να ακολουθεί μια προκαθορισμένη πορεία. Επίσης το Lexus Teammate επιδέχεται αυτόματη αναβάθμιση από αέρος κάτι που σημαίνει ότι στο μέλλον θα πριμοδοτηθεί και με νέες δυνατότητες.
Παράλληλα, το LS υιοθετεί την τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων LED, BladeScan που πρωτοεμφανίστηκε στο RX και η οποία αξιοποιεί κινούμενα κάτοπτρα προκειμένου να κατευθύνει ιδανικά τη δέσμη φωτός. Τέλος το ανανεωμένο LS επωφελείται και από νέα οθόνη infotainment η οποία έχει σχεδιαστεί πιο οδηγοκεντρικά, όντας πιο κοντά στον οδηγό. Και για πρώτη φορά ενσωματώνει τεχνολογία αφής. Επιπλέον εφοδιάζεται με λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto.
- Champions League: Γκολ made in USA
- Λίβερπουλ – Ρεάλ: Ιστορία γεμάτη γκολ
- Τα βρήκαν μεταξύ τους εκλέξανε και πρόεδρο ας κοιτάξουν όμως και τον λαό πριν χάσουν κάθε περιθώριο
- Βραδιά… εξάρας
- Μπέττυ Μαγγίρα: Επιστρέφει στη σκηνή του MadWalk μετά από 7 χρόνια
- Τέσσερα στον Έμερι και στον Ραζβάν – Πώς θα (του) γλίτωνε ο Αλμέιδα;