VW Golf Estate & Alltrack 2021: Πρακτικό πνεύμα
O φωτογραφικός φακός εντόπισε την πρακτικότερη station wagon αλλά και την πιο περιπετειώδη Alltrack έκδοση του νέου Golf επιβεβαιώνοντας την παρουσία τους στην γκάμα της όγδοης γενιάς του δημοφιλούς μοντέλου.
Φωτογραφίες: Automedia
Σχεδόν χωρίς καμουφλάζ, οι πρακτικότερες εκδόσεις της όγδοης γενιάς του Golf δίνουν το στίγμα τους από τα πεδία δοκιμών προδίδοντας τα χαρακτηριστικά τους αλλά και ότι ο χρόνος για την επίσημη αποκάλυψή τους δεν απέχει πλέον πολύ.
«Εξ όψεως» το Golf Estate δεν διαφέρει σε τίποτε σε σχέση με τις μέχρι σήμερα εκδόσεις του γερμανικού bestseller σε αντίθεση με το Alltrack το οποίο διαθέτει προστατευτική ποδιά, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και λίγο διαφορετικά κεντρικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Αντιστοίχως προχωρώντας προς τα «πλευρά» της έκδοσης Alltrack, παρατηρεί κανείς τα προστατευτικά στοιχεία από χρώμιο, ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η προστατευτική ποδιά, ο νέος προφυλακτήρας αλλά και η σημαντικά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος η οποία εξασφαλίζει στην έκδοση ήπιες off-road δυνατότητες.
Κοινή σχεδιαστική συνισταμένη ανάμεσα στις δύο εκδόσεις αποτελούν οι ράγες οροφής που προσδίδουν ένα διαφορετικό ύφος στις πρακτικότερες εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τα κρίσιμα στοιχεία των station wagon εκδόσεων, δηλαδή την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, αυτή αναμένεται να ενισχυθεί σε σχέση με τις hatchback εκδόσεις του μοντέλου κατά περίπου 220 λίτρα φτάνοντας τα 600 λίτρα.
Από πλευράς κινητήρων αναμένεται η συνήθης ποικιλία συνόλων με εφαλτήριο τον κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου σε εκδοχές ισχύος 130 και 150 ίππων με ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία (eTSI 150 PS).
Tις diesel επιλογές θα εφοδιάζει ο TDI των 2,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 115 και 150 ίππων ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται στην γκάμα και η παρουσία της plug-in υβριδικής έκδοσης των 245 ίππων.
Στην περίπτωση της απλής station wagon έκδοσης, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί η προσθήκη R έκδοσης η οποία βάσει των πληροφοριών που υπάρχουν για την ανάλογη hatchback έκδοση αναμένεται να προσφέρει ισχύ που θα αγγίζει τους 330 ίππους από δίλιτρο κινητήρα βενζίνης.
Αυτό που μένει να διαπιστωθεί είναι κατά πόσο η έκδοση Alltrack θα περιοριστεί στους diesel κινητήρες της γκάμας όπως και στο παρελθόν αν και μάλλον κάτι τέτοιο θα πρέπει να θεωρείται αμφίβολο. Αντιθέτως αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι θα είναι διαθέσιμη τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες διαμορφώσεις προσφέροντας παράλληλα τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Αμφότερες οι εκδόσεις θα επωφεληθούν από το νέο σύστημα infotainment της VW με το δίδυμο των οθονών των 10,25 και 10,0 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment αντίστοιχα, αλλά και από το γενναιόδωρο παλμαρέ συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, αισθητήρες στάθμευσης, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, καθώς και συστήματα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης οδικής σήμανσης και ενεργό cruise control.
VW Golf AlltrackΜε δεδομένη την πρόοδο των δοκιμών εξέλιξης και την απουσία καμουφλάζ από τις επιφάνειες των δοκιμαστικών πρωτοτύπων η αποκάλυψη των δύο νέων εκδόσεων του Golf θα πρέπει να αναμένεται πριν την εκπνοή του 2020.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις