Porsche 911: Εξοπλιστικές εκκεντρικότητες επιφανών sportscars
Μια ρετρό έμπνευσης εξοπλιστική παραλλαγή με αφετηρία την πανίσχυρη Turbo S ετοιμάζεται να προσθέσει η Pοrsche στην γκάμα της «ευγενούς» 911.
- Βροχή καταγγελιών για μη καταβολή δώρου Χριστουγέννων - Τι λέει η ΠΟΕΕΤ
- «Λουκέτο» σε βαριά παραβατικό ιδιωτικό σχολείο βάζει το ΥΠΑΙΘ, μετά από καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ και γονέων
- Σύσταση καθηγητή του Χάρβαρντ σε Κίεβο: Σταματήστε τις δολοφονίες, δεν σας συμφέρουν
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ανυπομονώ να ξεκινήσω την αποστολή μου ως πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα
Φωτογραφίες: Automedia
H Porsche όπως και κάθε κατασκευαστής με μοντέλα του σπορ βεληνεκούς της 911, αρέσκεται στην ποικιλότητα των πολλών διαφορετικών εκδόσεων κάθε μία από τις οποίες φιλοδοξεί να προσφέρει το κάτι παραπάνω, το κάτι διαφορετικό ενισχύοντας την έννοια της αποκλειστικότητας που ούτως ή άλλως φέρουν μοντέλα όπως το εμβληματικό sportscar της γερμανικής φίρμας.
Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο της 911 το οποίο καταφανώς αποτελεί μια νέα εξοπλιστική παραλλαγή της με αφετηρία την Turbo S έκδοση και ιδιαιτερότητα το χαρακτηριστικό ducktail spoiler στο πίσω τμήμα.
Με δεδομένο ότι τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου υπακούουν μέχρι κεραίας στις επιταγές της ήδη αποκαλυφθείσας 911 Turbo S, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα νέο πακέτο εξοπλισμού το οποίο κατά τις συνήθειες του Sport Classic, παραπέμπει σε παλαιότερες όσο και ένδοξες εκδοχές της 911. Προφανώς στην προκειμένη περίπτωση πηγή έμπνευσης αποτελεί η Carrera RS 2.7 από όπου προέρχεται και το χαρακτηριστικό spoiler.
Πλην του spoiler, το δοκιμαστικό πρωτότυπο «κρύβει» επιμελώς και τη σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα η οποία κατά τα φαινόμενα αναμένεται να υιοθετήσει μια διαφορετική αισθητική σε αυτήν την νέα έκδοση.
Επίσης, σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες, ο ήχος της συγκεκριμένης 911 ακούγεται ακόμα απειλητικότερος από ότι συνήθως, προδίδοντας έναν αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής.
Με δεδομένο ότι πρόκειται για νέο εξοπλιστικό πακέτο, δεν αναμένονται αλλαγές στον επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3,8 λίτρων με τον οποίο εξοπλίζεται η 911 Turbo S. Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 640 ίππους και 800 Nm ροπής και υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 330 χλμ./ώρα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις