Ρεύμα ανανέωσης : Τρεις νέες υπηρεσίες σηματοδοτούν τον εκσυγχρονισμό της ΔΕΗ
Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές σε μια νέα εποχή αναβαθμισμένης εξυπηρέτησης
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Ποτέ δεν συμπαθούσαμε τις ουρές και την αναμονή, πλέον όμως έχουμε αποκτήσει πολλούς ακόμη λόγους για να θέλουμε να τις αποφύγουμε. Για αυτό και τους τελευταίους μήνες, μικρές και μεγάλες εταιρείες καταβάλλουν τιτάνιες προσπάθειες για να αφήσουμε αυτή τη δυσάρεστη συνθήκη στο παρελθόν. Ανάμεσά τους ανήκει, φυσικά, και η ΔΕΗ, η οποία επισπεύδει τις διαδικασίες εκσυγχρονισμού της προκειμένου να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες της. Μέσα από τρία νέα καινοτόμα προϊόντα, η ΔΕΗ επιτυγχάνει να περιορίσει σημαντικά τους χρόνους αναμονής, αλλά και να διευκολύνει τις συναλλαγές μας στα καταστήματά της.
Σύμφωνα με τον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΗ, αρμόδιο για θέματα Εμπορίας, κύριο Γιώργο Καρακούση: : «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook. Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».
Τρεις υπηρεσίες για εξοικονόμηση ενέργειας… των καταναλωτών
Πραγματοποιώντας τις συναλλαγές μας με τη βοήθεια των νέων προϊόντων της ΔΕΗ, ελαχιστοποιούμε τον χρόνο της αναμονής μας, δεν συνωστιζόμαστε στα καταστήματα και, φυσικά, εξυπηρετούμαστε καλύτερα.
Το δώρο του χρόνου
Δύο καταστήματα της ΔΕΗ στην Αθήνα (Αριστείδου 5-7 και Αγίου Κωνσταντίνου 11 στην Ομόνοια) και ένα στη Θεσσαλονίκη (Τσιμισκή 136) λειτουργούν πλέον με διευρυμένο ωράριο. Συγκεκριμένα, το κοινό μπορεί να εξυπηρετηθεί από τις 07:30 το πρωί μέχρι και τις 20:00 το βράδυ, με πολλούς καταναλωτές να έχουν ήδη εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα.
Πρώτα ραντεβού
Στα ίδια καταστήματα έχει τεθεί σε εφαρμογή και η νέα υπηρεσία Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού ραντεβού. Μέσα από αυτή, είμαστε σε θέση να κλείσουμε ραντεβού σε οποιοδήποτε από τα τρία καταστήματα επιθυμούμε, κάθε ημέρα της εβδομάδας, από τις 08:00 μέχρι τις 19:30, και να εξυπηρετηθούμε χωρίς να χρειαστεί να περιμένουμε.
Οι καταναλωτές μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους επισκεπτόμενοι της σελίδα www.dei.gr ή καλώντας στο 11770. Από τους ίδιους διαύλους μπορούν και να ακυρώσουν το ραντεβού τους, το οποίο στη συνέχεια γίνεται απ’ ευθείας διαθέσιμο στον επόμενο πελάτη.
Μια υπερσύγχρονη προσωπική βοηθός
Πλέον η ΔΕΗ έχει το δικό της Chatbot, το οποίο απαντά αυτόματα στα ερωτήματα των καταναλωτών. Η εφαρμογή «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ» είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ (www.dei.gr) αλλά και μέσα από τη σελίδα της ΔΕΗ στο Facebook (@DEHGreece), όπως επίσης και μέσω messenger στο ΔΕΗ Chatbot.
Μάθετε περισσότερα για τη νέα εποχή της ΔΕΗ εδώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις