Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept: Eνδίδοντας στον V8
Παρά τις αρχικές ενστάσεις της ελλείψει χώρου κάτω από το καπό του Wrangler, η αμερικανική φίρμα αποφάσισε τελικά να ενδώσει στις επιδόσεις που εξασφαλίζει ένας V8, παρουσιάζοντας ένα πρωτότυπο μοντέλο που ουσιαστικά προαναγγέλλει μια αντίστοιχη προσθήκη στην γκάμα του αμερικανοτραφούς off-roader.
To Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept έχει επισήμως το status του concept car, ωστόσο επί της ουσίας πρόκειται για ένα πρωτότυπο που βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή, αναλαμβάνοντας να εισαγάγει το Wrangler στον κόσμο των V8 και χαρίζοντάς του επιβλητικές επιδόσεις.
Κάτω από το ανασχεδιασμένο καπό του πρωτοτύπου φιλοξενείται ένας V8 με χωρητικότητα 392 κυβικές ίντσες εξ ου και η ονομασία του, κυβισμός που στα ευρωπαϊκά μεγέθη μεταφράζεται σε 6,4 λίτρα. Ο νέος κινητήρας αποδίδει 460 ίππους και 610 Nm ροπής μεγέθη σημαντικά υψηλότερα από την μέχρι σήμερα γνωστή ισχυρότερη έκδοση του Wrangler η οποία εφοδιάζεται με V6 ισχύος 290 ίππων και 353 Nm ροπής.
Για την φιλοξενία του νέου V8 χρειάστηκε οι μηχανικοί της Jeep να τροποποιήσουν το πλαίσιο σκάλας το οποίο αποτελεί αφετηρία για το μοντέλο αλλά και να ανασχεδιάσουν τις βάσεις στήριξης του κινητήρα.
Ανεξαρτήτως τροποποιήσεων το σύνολο συμπληρώνει ένα αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων ενώ το παρών δίνουν οι βαρέως τύπου άξονες Dana 44, το κιβώτιο μεταφοράς, τα μπλοκέ διαφορικά μπροστά και πίσω καθώς η αερανάρτηση η οποία προσφέρει τη δυνατότητα αύξησης της απόστασης από το έδαφος κατά 5,0 εκατοστά.
Την εικόνα του concept car συμπληρώνουν τα 37 ιντσών χωμάτινα ελαστικά, οι προφυλακτήρες από χάλυβα, το ανασχεδιασμένο, διογκωμένο καπό με τις εισαγωγές αέρα, οι λεπτομέρειες στον χρώμα του χαλκού στους γάντζους, την ανάρτηση και τους τροχούς ενώ η Jeep έχει φροντίσει να εφοδιάσει το εσωτερικό του και με διαφορετικές, κόκκινες επενδύσεις από δέρμα με ραφές στο χρώμα του χρυσού.
Για την ιστορία, χάρη στα λίγο πιο… ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του το Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept, προσφέρει γωνία προσέγγισης 51,6 μοιρών, γωνία διαφυγής 40,1 μοιρών αλλά και μέγιστο ύψος βύθισης 84,6 εκατοστών.
Ακόμα σημαντικότερες ωστόσο και από τις παραπάνω ικανότητες του είναι η εκτίμηση της Jeep για επιτάχυνση από 0-100 χλμ. σε περίπου πέντε δευτερόλεπτα, μέγεθος που αν ισχύσει και στην έκδοση παραγωγής θα εντάξει τη συγκεκριμένη παραλλαγή του Wrangler αυτομάτως σε άλλη «κατηγορία» σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις