Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Ξεκίνησε η αξιολόγηση υπαλλήλων του δημοσίου τομέα – Το χρονοδιάγραμμα

Ξεκίνησε η αξιολόγηση υπαλλήλων του δημοσίου τομέα – Το χρονοδιάγραμμα

Έπειτα από αναβολή 3,5 μηνών λόγω των έκτακτων συνθηκών του κοροναϊού, άρχισε σήμερα και ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου 2020 η διαδικασία αξιολόγησης των υπαλλήλων του δημοσίου τομέα για την αξιολογική περίοδο του έτους 2019

Έπειτα από αναβολή 3,5 μηνών λόγω των έκτακτων συνθηκών του κοροναϊού, άρχισε σήμερα και ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου 2020 η διαδικασία αξιολόγησης των υπαλλήλων του δημοσίου τομέα για την αξιολογική περίοδο του έτους 2019.

Με εγκύκλιο του υπουργού Εσωτερικών, Τάκη Θεοδωρικάκου ορίζονται τα επιμέρους χρονικά διαστήματα για τις αντίστοιχες ενέργειες των Διευθύνσεων Διοικητικού, των αξιολογούμενων και των αξιολογητών, δίνονται διευκρινήσεις για συγκεκριμένες περιπτώσεις αξιολόγησης και παρέχονται οδηγίες για τη συμπλήρωση της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας.

Η αξιολόγηση αφορά, μεταξύ άλλων, τους μόνιμους υπαλλήλους και τους υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του Δημοσίου, των ΟΤΑ, των ΝΠΔΔ, το προσωπικό των Ανεξάρτητων Αρχών και τους εκπαιδευτικούς που το 2019 ασκούσαν διοικητικά καθήκοντα.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που καθορίζει η εγκύκλιος, από σήμερα έως τις 18 Σεπτεμβρίου οι Διευθύνσεις Διοικητικού/ Προσωπικού καλούνται να καταχωρίσουν στην ηλεκτρονική εφαρμογή τα απαραίτητα στοιχεία μέσω διενέργειας έλεγχου των προσυμπληρωμένων εγγραφών των αξιολογούμενων υπαλλήλων όπως αυτές καταχωρήθηκαν για την αξιολογική περίοδο 2018.

Από 21 Σεπτεμβρίου έως 2 Οκτωβρίου, ο αξιολογούμενος ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά. Ακολούθως, από 5 Οκτωβρίου έως 20 Νοεμβρίου ο αξιολογητής Α ́ ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά, ενώ από 23 Νοεμβρίου τη «σκυτάλη» παίρνει ο αξιολογητής Β ́, ο οποίος έως τις 31 Δεκεμβρίου ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και την υποβάλλει αρμοδίως.

Κάθε αξιολογητής υποχρεούται να συντάσσει εκθέσεις αξιολόγησης για όλους τους υπαλλήλους αρμοδιότητάς του, εφόσον προΐστατο αυτών κατά το προηγούμενο έτος για τουλάχιστον έξι μήνες.

Στην περίπτωση υπαλλήλων που δεν συμπλήρωσαν το απαραίτητο χρονικό διάστημα υπηρεσίας (6μηνο) εντός της αξιολογικής περιόδου ή όσοι δεν εργάστηκαν καθόλου μέσα στο έτος αξιολόγησης (π.χ. μακροχρόνια αναρρωτική άδεια, άδεια ανατροφής κ.λπ.) καταχωρούνται στο σύστημα ως «κώλυμα» και δεν αξιολογούνται.

Στις περιπτώσεις υπαλλήλων που υπηρετούσαν σε γραφεία βουλευτών αρμόδιες για την καταχώριση των στοιχείων αξιολογούμενων-αξιολογητών είναι οι Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού των Υπηρεσιών στις οποίες ανήκουν οργανικά. Στις περιπτώσεις υπαλλήλων που υπηρετούσαν με απόσπαση κατά την αξιολογική περίοδο του έτους 2019 συντάσσονται εκθέσεις αξιολόγησης από τους προϊσταμένους των υπηρεσιών, στις οποίες ήταν αποσπασμένοι.

Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με απόσπαση σε υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ή σε άλλες υπηρεσίες και φορείς και ασκούν διοικητικά καθήκοντα, αξιολογούνται για το χρόνο της απόσπασής τους όπως οι υπάλληλοι των υπηρεσιών και φορέων αυτών.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Must in

Ζεστό χρήμα στα κρατικά ταμεία από τις μεταβιβάσεις ακινήτων

Τα έσοδα που έχουν εισπραχθεί από το φόρο για τις μεταβιβάσεις αγγίζουν τα 342 εκατ. ευρώ το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2024

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024