Skoda Slavia Concept: Μαθητεύομενο… roadster
Οι μαθητευόμενοι μηχανικοί της Skoda ξαναχτυπούν αυτήν την φορά «πειράζοντας» το Scala το οποίο μεταμορφώνουν σε ένα καθ΄όλα ευχάριστο διθέσιο roadster.
- Μητέρα εξέδιδε την 15χρονη κόρη της σε παιδόφιλο - Καταδικάστηκε σε φυλάκιση πέντε ετών
- «Αγνοούσα όσα συνέβαιναν», είπε για την αυτοκτονία του πατέρα της η «αγνοουμένη» Αμερικανίδα
- Νεκρή η γυναίκα που έπεσε από τον 7ο όροφο ξενοδοχείου στη Μιχαλακοπούλου - Φωτογραφίες από το σημείο
- Η πρώτη απεργία παγκοσμίως από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διαχειριστών Ακινήτων τύπου Airbnb
Πιστή στη διαδικασία που τα τελευταία χρόνια τείνει να γίνει μια αγαπημένη συνήθεια, η Skoda αποκαλύπτει ένα νέο one-off πρωτότυπο μοντέλο το οποίο υπογράφει η ομάδα των μαθητευόμενων μηχανικών της.
Έτσι μετά το περσινό Mountiaq, μια pick-up παραλλαγή του Kodiaq, φέτος σειρά έχει το Slavia όπως το οποίο αποτελεί μια διθέσια roadster όσο και αιχμηρή μεταμόρφωση του Scala που, όπως σημειώνουν οι εμπνευστές του, αντλεί τις επιρροές του από το σχεδιασμένο για αγώνες αντοχής πρωτότυπο 1100 OHC του 1957.
Οι 31μελής ομάδα μαθητευόμενων μηχανικών της τσεχικής φίρμας η οποία το σχεδίασε και το κατασκεύασε, εκτός από την προφανή αφαίρεση της οροφής, αφενός ενίσχυσε την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του Scala όπως επιβάλλει η… roadster περίσταση, αφετέρου φρόντισε να δώσει μια πιο «σπινθηροβόλα» και σπορ υπόσταση στην αισθητική, με τα χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία πίσω από τα προσκέφαλα που παραπέμπουν σε speedster.
Yπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, ο μπροστινός και ο πίσω προφυλακτήρας έχουν αποκτήσει μια πιο επιθετική αισθητική ενώ το ίδιο ισχύει και για τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Αυτά συνοψίζονται σε ένα μεγαλύτερο splitter μπροστά, έναν αεροδυναμικό διαχύτη με πτερύγια στο πίσω τμήμα και φυσικά την αεροτομή που φροντίζει να καθοδηγεί την ροή αέρα προς όφελος της παραγόμενης κάθετης δύναμης.
Στο εσωτερικό έχουν προστεθεί σπορ τιμόνι και καθίσματα τα οποία συνδυάζονται με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων. Με δεδομένο τον χαρακτήρα του ως πρωτοτύπου το Slavia διαθέτει LED στους τροχούς και στα κατώτερα πλευρικά τμήματα τα οποία επιδέχονται προγραμματισμό ως προς την συχνότητα και την απόχρωση, ένα ηχοσύστημα με subwoofer 2.250 watt ενώ τα διακριτικά της Skoda στο πίσω τμήμα είναι επίσης φωτιζόμενα σε κόκκινη απόχρωση.
Την εικόνα συμπληρώνουν τροχοί 20 ιντσών με προέλευση το Kodiaq vRS καθώς και τα πιο ανάγλυφα πλευρά, αντλούν την έμπνευσή τους από την έκδοση Monte Carlo του Scala.
Στην αθέατη πλευρά του Slavia βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων και ειδικά για την συγκεκριμένη περίσταση με ένα αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής που φροντίζει να προσφέρει μια ηχητική εμπειρία ανάλογη της εμφάνισης του πρωτοτύπου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις