Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Hyundai i20N 2021: Downsizing ισχύος

Hyundai i20N 2021: Downsizing ισχύος

Μετά την απροσδόκητη επιτυχία του i30N, η κορεατική φίρμα ετοιμάζεται να προσθέτει μια νέα hot έκδοση και στην γκάμα του i20 η οποία συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.

Φωτογραφίες: Automedia

To i20 ετοιμάζεται να λάβει το χρίσμα N, προβάροντας, προς παρόν, τις απαιτούμενες αλλαγές στην πίστα του Nurburgring όπου και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό και όπου «παραδοσιακά» η Hyundai εξελίσσει τα ευρωπαϊκά μοντέλα της και τις κορυφαίες εκδόσεις τους.

Κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακoύ το i20Ν θα επενδύσει σε ένα αιχμηρότερο bodykit το οποίο σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις του ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, συνδυάζεται με μια οβάλ απόληξη για την εξάτμιση.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αν και το νέο i20 διατίθεται αποκλειστικά με τρικύλινδρους κινητήρες, η ευελιξία της νέας αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται, αναμένεται να επιτρέψει στην Ν έκδοση να  αξιοποιήσει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα ο οποίος σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έχει αφήσει να «διαρρεύσουν» η Hyundai θα έχει και μεγαλύτερο κυβισμό από το 1,0 λίτρο.

Σε ότι αφορά την ταυτότητα του κινητήρα, το i20N αναμένεται να επωφεληθεί από μια τροποποιημένη εκδοχή του turbo δίλιτρου κινητήρα που εξοπλίζει και το i30N. Η ισχύς του στην περίπτωση του i20N αναμένεται να διαμορφώθεί πέριξ των 200 ίππων ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, και το μικρότερο N της Hyundai θα επωφεληθεί από  ένα ανάλογο σύστημα εξαγωγής του i30N με αναλόγως μπάσο και ευχάριστο ήχο.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ χάρη και στο σχετικά χαμηλό βάρος της νέας γενιάς του i20, αναμένεται να καθιστά εφικτή τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου επτά δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά την μέγιστη ταχύτητα θα διαμορφωθεί σε 225 χλμ./ώρα.

Το παζλ των αναβαθμίσεων θα πλαισιώσει επίσης η δυνατότητα διαμόρφωσης παραμέτρων του κινητήρα και της ανάρτησης, αλλά και του αναπροσαρμοσμένου traction control μέσω της επιλογής των διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το i20 N αναμένεται να αποκαλυφθεί πριν το τέλος της χρονιάς με την προοπτική να διατεθεί από το 2021.

Must in

Θρίαμβος της Μπόρνμουθ στο «Ολντ Τράφορντ» (3-0) – Γκέλα για την Τσέλσι (0-0)

Μια από τα ίδια για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που είδε την Μπόρνμουθ να φεύγει με μεγάλο «διπλό» από το Ολντ Τράφορντ (3-0) – Στο 0-0 έμειναν Τσέλσι και Έβερτον, με τους μπλε να μένουν πίσω στη «μάχη» του τίτλου.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο