Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz C-Class Estate 2021: ΑνασύσταCη

Mercedes-Benz C-Class Estate 2021: ΑνασύσταCη

Η πρακτικότερη εκδοχή της νέας C-Class εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό δίνοντας λίγα παραπάνω στοιχεία για τη νέα γενιά του δημοφιλέστερου διαχρονικά μοντέλου της Mercedes-Benz το οποίο από το 2021 θα υποδεχτεί μια ακόμα νέα γενιά.

Φωτογραφίες: Automedia

Όπως ισχύει για κάθε νέα γενιά της C-Class, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, η Mercedes-Benz θα ακολουθήσει μια εξελικτική τακτική σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση και μια επαναστατική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την τεχνολογία τόσο σε επίπεδο κινητήρων όσο και σε συστήματα υποβοήθησης.

Σε κάθε περίπτωση, όπως προκύπτει από τις λήψεις του φωτογραφικού φακού, η νέα C-Class θα υιοθετήσει ανάλογες αισθητικές αναβαθμίσεις με την επικείμενη S-Class, ενσωματώνοντας αναλόγως λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, μια νέα γρίλια και ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα.

Οι πιο δραστικές αλλαγές ωστόσο θα συντελεστούν στο εσωτερικό της με κυρίαρχη την προσθήκη της νέας, δεύτερης γενιάς του ευφυούς συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MBUX το οποίο θα αποτελείται από έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια κάθετου προσανατολισμού, μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment, αμφότερα επωφελούμενα από νέες εφαρμογές, μεταξύ των οποίων σύστημα πλόηγησης επαυξημένης πραγματικότητας και σύστημα ελέγχου με νεύματα.

Η νέα γενιά της C-Class, ανεξαρτήτως παραλλαγής αμαξώματος θα έχει ως αφετηρία μια βελτιωμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής MRA η οποία αναμένεται να της εξασφαλίσει ένα ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο προς όφελος της άνεσης αλλά και πρόσβαση στις νεότερες τεχνολογίες που έχουν προκύψει στο οπλοστάσιο της γερμανικής φίρμας.

Έτσι, η νέα γενιά της C-Class αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε νέους εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις που θα βρίσκονται κοντά στην κορυφή της πυραμίδας ενώ στη βάση της γκάμας, θα βρεθούν τετρακύλινδροι κινητήρες επικουρούμενοι από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt.

Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία plug-in υβριδικών εκδόσεων που θα συνδυάζουν γενναιόδωρες επιδόσεις με βελτιστοποιημένη αποδοτικότητα και αναμένεται να πάρουν θέση στην κορυφή της γκάμας. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία περίπου 80 χλμ.

Σημαντικές προδιαγράφονται οι αναβαθμίσεις και σε επίπεδο συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης καθώς η νέα C-Class θα διαθέτει σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 το οποίο, θα μπορεί να αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων, σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα.

Must in

LIVE: Ολυμπιακός – Μαρούσι

Παρακολουθήστε live στις 14:15 την εξέλιξη της αναμέτρησης Ολυμπιακός – Μαρούσι για την 11η αγωνιστική της Stoiximan GBL. Τηλεοπτική κάλυψη από ΕΡΤ3.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο