Thumbs Up : Τα χεράκια που δείχνουν το δρόμο προς τις έξυπνες αγορές
Πώς θα γεμίσουμε το καλάθι του σούπερ μάρκετ με ποιοτικά προϊόντα χωρίς να… αδειάσουμε το πορτοφόλι μας;
Ποιότητα ή συμφέρουσα τιμή; Ως καταναλωτές, αυτό είναι ίσως το σημαντικότερο δίλημμα στο οποίο καλούμαστε να απαντήσουμε. Και δεν πρόκειται για εύκολη επιλογή. Όλοι μας θέλουμε το γεύμα μας – και ακόμη περισσότερο, το γεύμα των παιδιών μας – να αποτελείται από φρέσκα, αγνά υλικά, το σπίτι και τα ρούχα μας να λάμπουν από καθαριότητα και ο καφές μας να έχει τη νοστιμιά που θα μας κάνει να δούμε τη μέρα μας με καλό μάτι. Κανείς μας, όμως, δεν έχει απεριόριστο budget. Για μένα, η λύση σε αυτό το πρόβλημα ήρθε εύκολα και αναπάντεχα, στην τελευταία μου επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ – και όχι με τη μορφή… επιφοίτησης.
Τιμές για like
Στην καθιερωμένη μου επίσκεψη στο κατάστημα ΑΒ της γειτονιάς μου, μια μικρή – αλλά όπως αποδείχθηκε σημαντική – αλλαγή τράβηξε την προσοχή μου. Ξαφνικά, εκατοντάδες προϊόντα (για την ακρίβεια 170, όπως έμαθα αργότερα), είχαν αποκτήσει σήμανση με ένα χεράκι που κάνει «Thumbs Up». Το χαρακτηριστικό σήμα βρισκόταν παντού: σε φρέσκα προϊόντα, γαλακτοκομικά, είδη πρώτης ανάγκης, λάδι, όσπρια, καφέ, αναψυκτικά και απορρυπαντικά, ακόμη και σε είδη φούρνου και σοκολάτες.
Τι συνδέει όλα αυτά τα προϊόντα; Δύο πράγματα: Πρώτα από όλα, μπορούμε να τα βρούμε μόνο στα ΑΒ , αφού αποτελούν αποκλειστικά είδη ή είδη ιδιωτικής ετικέτας. Και δεύτερον, έχουν εγγυημένα τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς. Δεν επιδιώκω να κρυφτώ: Το καλάθι μου γέμισε… χεράκια!
Έχει πρόγραμμα
Για πολλούς από εμάς, τα αρχικά «ΑΒ» είναι αρκετά για να είμαστε σίγουροι για τις ποιοτικές προδιαγραφές των προϊόντων μας. Πώς όμως εξασφαλίζεται ότι οι τιμές δεν είναι απλώς χαμηλές, αλλά πραγματικά οι χαμηλότερες; Ουσιαστικά, η ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει… πριν από εμάς για εμάς, μια από τις κυριότερες δουλειές που ενέχουν πάντα τα ψώνια μας: Τη σύγκριση τιμών. Κύρια διαφορά, το γεγονός ότι έχει στη διάθεσή της τα μέσα και το προσωπικό που απαιτούνται, προκειμένου αυτή η σύγκριση να γίνει πολύ πιο μεθοδικά – επομένως και αποτελεσματικά.
Σε καθημερινή βάση, ομάδες της αλυσίδας παρακολουθούν και διασταυρώνουν χιλιάδες τιμές, για περίπου 10.000 προϊόντα. Τις βελτιώνουν, χωρίς θυσίες στο κομμάτι της ποιότητας. Και, φυσικά, δίνουν προτεραιότητα στα φρέσκα είδη και στα είδη πρώτης ανάγκης, δηλαδή σε εκείνα που δεν μπορούμε ποτέ να αφήσουμε έξω από το καλάθι μας, αλλά ούτε και να προχωρήσουμε σε ποιοτικούς συμβιβασμούς.
Ταυτόχρονα, μια ξεχωριστή ομάδα παρακολουθεί σε καθημερινή βάση το «παρατηρητήριο τιμών», όπου συγκεντρώνονται οι χθεσινές μέσες τιμές ραφιού των μεγάλων σούπερ μάρκετ για περίπου 1.000 επιλεγμένα προϊόντα. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να εγγυηθεί ότι τα προϊόντα με τη σήμανση «Thumbs Up» έχουν πάντα τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς, ενώ και το σύνολο των προϊόντων της AB κινείται σε συμφέρουσες τιμές για τον καταναλωτή.
Μάθετε περισσότερα εδώ.
- Megasports: Ωρα για ντέρμπι
- Ολυμπιακός ΟΝΕΧ – Mίλων 3-0: Μια καλή προπόνηση…
- Η Tesla η πιο θανατηφόρα μάρκα αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος
- Πούτιν: Αποκαλύφθηκε η επιθετική διάθεσή του κατά της Δύσης – Τι έπεται
- Γαλλία: Χιλιάδες διαδηλωτές στους δρόμους κατά της βίας σε βάρος των γυναικών
- Φιντάν: «Καλύτερα οι δυο μας» λέει για τα ελληνοτουρκικά – Προκαλεί ξανά για Κύπρο και Αιγαίο