Ναόμι Κάμπελ : Επικό throwback – Mαθήματα μπιλιάρδου με… δωδεκάποντα
Η «μαύρη γαζέλα» της μόδας Ναόμι Κάμπελ ανεβάζει τη θερμοκρασία ξανά στα social media
Η Ναόμι Κάμπελ «ανεβάζει» ξανά την θερμοκρασία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνοντας ένα σέξι throwback.
Από τότε που ξεκίνησε την καριέρα της στο χώρο του μόντελινγκ δεκαετίες πριν, η Ναόμι Κάμπελ έδειξε από πολύ νωρίς ότι δε μοιάζει με καμία άλλη.
Άλλωστε αυτός ήταν ο σκοπός της. Να ξεχωρίζει και να πρωταγωνιστεί σε κάθε catwalk και καμπάνια μόδας που εμφανιζόταν, «κλέβοντας» την παράσταση.
Η 50χρονη σήμερα Ναόμι Κάμπελ συνεχίζει να έχει ενεργό ρόλο στο χώρο της μόδας, ενώ είναι γνωστή και για την ακτιβιστική της δράση.
Φυσικά, η ίδια παραμένει διαρκώς ενημερωμένη γύρω από τα ψηφιακά μέσα και τον κόσμο των social media, με ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στους προσωπικούς λογαριασμούς.
Η «μαύρη γαζέλα» της μόδας παραδίδει μαθήματα μπιλιάρδου με δωδεκάποντα
Μία φωτογραφία από τα παλιά θυμήθηκε η Ναόμι Κάμπελ την οποία και ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Ιnstagram.
Σχεδόν ξαπλωμένη πάνω στο τραπέζι δείχνει τον καλύτερο τρόπο για να στοχεύσεις την μπάλα στη γωνία και ανεβάζει κατακόρυφα τη θερμοκρασία.
Η φωτογραφία είναι από της ιταλικής Vogue στην οποία το μοντέλο μας προσκαλεί σε μία… διαφορετική παρτίδα.
Το σέξι «κλικ» ανήκει σε έναν από τους μεγαλύτερους σύγχρονους φωτογράφους της μόδας, τον Steven Meisel.
Όπως ήταν φυσικό οι διαδικτυακοί φίλοι της Ναόμι Κάμπελ έσπευσαν να της χαρίσουν like και να γράψουν το δικό τους σχόλιο θαυμασμού κάτω από την εντυπωσιακή ανάρτηση του διάσημου μοντέλου.
Δείτε παρακάτω την ανάρτηση που έκανε η Ναόμι Κάμπελ:
- «Η όλη κεντροαριστερά» και στη Θεσσαλονίκη για το βιβλίο Κοτσακά – Τσιόκα
- Νίκος Οικονομόπουλος: Γιατί ακυρώνονται οι εμφανίσεις του στο νυχτερινό κέντρο
- Δημήτρης Ροντήρης: Το μέγα μήνυμα της ισορροπίας, της συμφιλίωσης
- Πώς τα δεδομένα που συλλέγει η Ουκρανία θα εκπαιδεύσουν την ΑΙ του πολέμου
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;
- Από τη μια οι Γλύξμπουργκ, από την άλλη οι «κοινοί θνητοί»