«Οι γυναίκες στον χώρο του θεάματος, μπορεί να τους κάνουν δωράκιαχωρίς να είναι και απαραίτητο να ξαπλώσουν σε κρεβάτι»
Ανέβασα αυτή τη φώτο γιατί θέλω να εξηγήσω για ποιον λόγο δεν πιστεύω την κατηγορία πως όλες οι γυναίκες στον χώρο του θεάματος, μπορεί να τους κάνουν δωράκια (Ε όχι την Φερράρι) χωρίς να είναι και απαραίτητο να ξαπλώσουν σε κρεββάτι. Θα σας πω μια μικρή δική μου ιστορία. Ελεύθερη λίγο πριν τα 30 άρχισε να με φλερτάρει γνωστός επιχειρηματίας. Δεν ήμουν έτοιμη για σχέση και του το είπα. Με πολλή ευγένεια μου απάντησε πως έχει υπομονή, να κάνουμε παρέα, να βγαίνουμε έξω και δεν θα αγγίξει ούτε το μικρό μου δαχτυλάκι.
Με πολύ ευγενικούς και αναγνωρίσιμους ανθρώπους αποτελούνταν η παρέα του. Αρχίσαμε να βγαίνουμε. Εδώ πάλι στο Δελφινάριο δούλευα. Κι επειδή δεν μπορούσα να πηγαίνω στην θάλασσα (ήταν βρώμικες τότε οι κοντινές παραλίες) έμενα στο ξενοδοχείο Χανδρής για να κάνω τα μπάνια μου στην πισίνα. Λοιπόν αυτός ο άνθρωπος δεν με ακούμπησε ποτέ ούτε το χέρι δεν μου έπιασε, έλεγε να στέλνω την μικρή μου αδελφή την Γιάννα με ταξί σπίτι του, έβγαινε κάποιος από τους σωματοφύλακές του και έδινε στην αδελφή μου ένα πακέτο με κάποιο δώρο κάθε φορά για να μου το φέρει.
Όταν δεν είχα θέατρο περνούσε με το αυτοκίνητό του (πάντα με συνοδεία δεύτερο αυτοκίνητο) κατέβαινε κάποιος σωματοφύλακας και έλεγε στην ρεσεψιόν να με ειδοποιήσουν να κατέβω. Ο ίδιος δεν είχε μπει ούτε μέχρι την πόρτα της εισόδου. Κοσμήματα, αυτοκίνητα, ρούχα, όλα μου τα έστελνε με άλλους. Εγώ πάλι δεν μπορούσα με τίποτα να σκεφτώ να κάνω σχέση μαζί του. Δεν μου έκανε αυτό το κλικ που λέμε.
«Έφτασα στο δωμάτιό μου ξάπλωσα με τα ρούχα στο κρεββάτι κι έκλαιγα ανακουφισμένη»
«Πέρασαν 2 μήνες κι ένα βράδυ μετά τα μπουζούκια μου λέει αυτό που δεν ήθελα ν’ακούσω: έλα από το σπίτι μου να σου δείξω κάτι. Άρχισα ν’αγωνιώ γιατί μόνη σε δωμάτιο πρώτη φορά θα βρισκόμουν μαζί του.
Μπήκα σπίτι του με πήγε στην κρεβατοκάμαρα, εγώ στάθηκα όρθια κάτω από την κάσα και τον είδα ν’ανοίγει ένα συρτάρι και να βγάζει ένα κουτάκι. Το ανοίγει και είχε μέσα ένα μονόπετρο. Εγώ αμίλητη, ψιλοτρομαγμένη,τον ακούω να μου λέει:νομίζω ότι σου έδωσα τον χρόνο να νοιώσεις κάτι. Η αρραβωνιαζόμαστε και μένεις από τώρα μαζί μου η φεύγεις και ούτε καλησπέρα. Είχα μείνει άφωνη με την τόσο απότομη κι απόλυτη συμπεριφορά του. Ψελλίζοντας του απάντησα πως δεν μπορώ ακόμα να κάνω σχέση…
Έφυγα που λέτε, παγωμένη, φοβισμένη. Περίμενα ξημερώματα στην παραλιακή για ταξί μόνη μου. Έφτασα στο δωμάτιό μου ξάπλωσα με τα ρούχα στο κρεββάτι κι έκλαιγα ανακουφισμένη που πέρασε ανώδυνα αυτή η περιπέτεια.
Από τότε όταν ακούω να λένε η τάδε κοιμήθηκε με τον δείνα για να πετύχει να αναδειχθεί, όχι ότι δεν το πιστεύω, απλά δεν βάζω το χέρι μου στο ευαγγέλιο γιατί κάνεις μας δεν γνωρίζει τι «συμφωνία» μπορεί να υπάρχει μεταξύ δύο ανθρώπων που απλά εμφανίζονται δημόσια χωρίς να έχουν παραδεχτεί σχέση. Αυτά από ένα μικρό και κρυφό κομμάτι της ζωής μου. Να έχετε όμορφη μέρα».
Με ανάρτησή του ο Ευάγγελος Αποστολάκης, αφού εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για όσα διαδραματίζονται το τελευταίο διάστημα στον ΣΥΡΙΖΑ, σημειώνει ότι πριν πάρει τις προσωπικές του αποφάσεις, περιμένω να ακούσει τον Αλέξη Τσίπρα
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
«Προφανώς κάθε πρόσωπο κουβαλά το δικό του αυτοτελές, αξιακό φορτίο και θα αξιολογηθεί», υπογράμμισε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ Κώστας Τσουκαλάς
Η διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά από τη ΝΔ αλλάζει τις ισορροπίες και δημιουργεί αναβρασμό στη δεξιά πολυκατοικία,. Και η σοβαρή «απειλή» για τον Κυριάκο Μητσοτάκη δεν προέρχεται από το μάλλον απίθανο σενάριο δημιουργίας νέου κόμματος από τον Σαμαρά.
Ο Χρήστος Μουζακίτης πραγματοποιεί μια εξαιρετικη σεζόν με τον Ολυμπιακό, έκανε ένα ιστορικό ντεμπούτο με την Εθνική ομάδα και γνώρισε την αποθέωση από την UEFA
Η ποσότητα γλυκού νερού που χάθηκε σε διάστημα οκτώ ετών ξεπερνά κατά 35.000 φορές τη λίμνη του Μαραθώνα. Η προειδοποίηση του ΟΗΕ και ο ρόλος της κλιματικής αλλαγής.
Μετά από 24 χρόνια αναμονής, ο «Μονομάχος» επέστρεψε στις σκοτεινές αίθουσες. Το θέμα είναι αν το sequel του Ρίντλεϊ Σκοτ θα φανεί αντάξιο της ιστορίας του.