Hyundai i30N 2021: Η ανανέωση «περνά» από το Nurburgring
H ανανεωμένη εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης του κορεατικού μικρομεσαίου εντοπίστηκε στο, φυσικό του περιβάλλον, το Nurburgring δίνοντας μερικά ακόμα στοιχεία για τις βελτιωτικές μεταβολές που προετοιμάζει η Hyundai.
- Ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά την επίθεση στο Καζάν υπόσχεται ο Πούτιν
- Ανήλικοι μαχαίρωσαν 23χρονο στον πνεύμονα για… μία παρατήρηση - Τι λέει ο πατέρας του θύματος
- Ισχυροί άνεμοι στη Βρετανία - Μεγάλα προβλήματα στις πτήσεις ενόψει των Χριστουγέννων
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
Φωτογραφίες: Automedia
To Hyundai i30 N θα μπορούσε να θεωρηθεί από τις αδιαφιλονίκητες επιτυχίες της Hyundai καθώς η γενναιοδωρία με την οποία το αντιμετώπισε, ανταμείφθηκε με υψηλή δημοτικότητα, συνδυαστικά και με την προσιτή τιμή του. Πλέον η κορεατική φίρμα ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία και αναμένεται να ακολουθήσει τις βελτιώσεις της «απλής» έκδοσης του μικρομεσαίου μοντέλου της Hyundai.
Όπως προκύπτει από τις εικόνες του φωτογραφικού φακού, οι σχεδιαστικές αλλαγές θα εστιαστούν στα σημεία όπου παρεπιδημεί το καμουφλάζ με το i30N να υιοθετεί αναβαθμισμένα φωτιστικά σώματα, ανανεωμένους προφυλακτήρες, νέου σχεδιασμού ζάντες και νέα γρίλια. Την εικόνα θα συμπληρώσουν ακόμα πιο χορταστικές απολήξεις για την εξάτμιση οι οποίες υπόσχονται εξίσου χορταστικό ήχο.
Στο εσωτερικό το i30 N αναμένεται να επωφεληθεί από ένα νέο σπορ τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου, και σπορ καθίσματα με δερμάτινη επένδυση. Επίσης, όπως ισχύει και για την απλή έκδοση, το N θα υιοθετήσει μια βελτιωμένη οθόνη 10,25 ιντσών για τις λειτουργίες του infotainment σε συνδυασμό με ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Εκεί που δεν αναμένονται αλλαγές είναι στον κινητήρα ο οποίος αναμένεται να εξακολουθήσει να αποδίδει 276 ίππους και 378 Νm ροπής. Ανέπαφες θα παραμείνουν και οι επιδόσεις, ωστόσο πλέον το i30 N θα είναι διαθέσιμο προαιρετικά αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Επίσης, οι αλλαγές που πραγματοποίησε η Hyundai στο traction control και την ανάρτηση της «απλής» έκδοσης – τα νέα ψαλίδια, οι νέες αντιστρεπτικές ράβδοι και η διαφοροποιημένη ρύθμιση των ελατηρίων- θα μεταφερθούν και στο hot-hatch βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την οδική του συμπεριφορά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις