Το μεγάλο σκάνδαλο και η αλήθεια πίσω από την κόντρα της Καρέζη με την Βουγιουκλάκη
Όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη γύρισε ξανά στην Finos, η Τζένη Καρέζη αποφάσισε από αντίδραση να πάει στην Καραγιάννης Καρατζόπουλος, που ήταν το αντίπαλο δέος
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη γύρισε ξανά στην Finos, η Τζένη Καρέζη αποφάσισε από αντίδραση να πάει στην Καραγιάννης Καρατζόπουλος, που ήταν το αντίπαλο δέος. Τότε, το παιχνίδι στα στούντιο παιζόταν ανάμεσα σε αυτές τις δύο εταιρείες και στο ελληνικό Star System ανάμεσα στην Αλίκη και στην Τζένη.
«Δεν υπήρχε χώρος για δύο βασίλισσες, σε ένα βασίλειο»
Όπως γράφει στο Down Town ο Πάνος Ζόγκας, όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη επέστρεψε στον Φίνο με «ανοιχτό» συμβόλαιο, σύμφωνα με τους ανθρώπους που έχουν μελετήσει την εποχή, η Τζένη Καρέζη εκνευρίστηκε και αποχώρησε πηγαίνοντας στον Καραγιάννη, γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, δεν υπήρχε χώρος για δύο βασίλισσες, σε ένα βασίλειο, το βασίλειο της Finos Film.
Έτσι, το 1970, έκανε μια χρυσή μεταγραφή και γύρισε το Μια Γυναίκα στην Αντίσταση. Η ταινία σηματοδότησε και την επιστροφή της Τζένης στο σινεμά, έπειτα από δύο χρόνια απουσίας λόγω της εγκυμοσύνης και της γέννησης του γιου της, Κωνσταντίνου, στις 25 Απριλίου του 1969. Μολονότι ήταν δραματική ταινία, έκοψε τον αριθμό ρεκόρ των 360,000 εισιτηρίων.
Το 1971, γύρισε το επικό Μαντώ Μαυρογένους, σε σενάριο και σκηνοθεσία Κώστα Καραγιάννη. Η ταινία έκανε πρεμιέρα την ίδια μέρα με την Κόρη του Ήλιου, της Αλίκης, και αυτό θεωρήθηκε ένα μικρό σκάνδαλο, μια ένδειξη ανταγωνισμού ανάμεσα στα δύο γραφεία παραγωγής.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις