Το μεγάλο σκάνδαλο και η αλήθεια πίσω από την κόντρα της Καρέζη με την Βουγιουκλάκη
Όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη γύρισε ξανά στην Finos, η Τζένη Καρέζη αποφάσισε από αντίδραση να πάει στην Καραγιάννης Καρατζόπουλος, που ήταν το αντίπαλο δέος
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη γύρισε ξανά στην Finos, η Τζένη Καρέζη αποφάσισε από αντίδραση να πάει στην Καραγιάννης Καρατζόπουλος, που ήταν το αντίπαλο δέος. Τότε, το παιχνίδι στα στούντιο παιζόταν ανάμεσα σε αυτές τις δύο εταιρείες και στο ελληνικό Star System ανάμεσα στην Αλίκη και στην Τζένη.
«Δεν υπήρχε χώρος για δύο βασίλισσες, σε ένα βασίλειο»
Όπως γράφει στο Down Town ο Πάνος Ζόγκας, όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη επέστρεψε στον Φίνο με «ανοιχτό» συμβόλαιο, σύμφωνα με τους ανθρώπους που έχουν μελετήσει την εποχή, η Τζένη Καρέζη εκνευρίστηκε και αποχώρησε πηγαίνοντας στον Καραγιάννη, γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, δεν υπήρχε χώρος για δύο βασίλισσες, σε ένα βασίλειο, το βασίλειο της Finos Film.
Έτσι, το 1970, έκανε μια χρυσή μεταγραφή και γύρισε το Μια Γυναίκα στην Αντίσταση. Η ταινία σηματοδότησε και την επιστροφή της Τζένης στο σινεμά, έπειτα από δύο χρόνια απουσίας λόγω της εγκυμοσύνης και της γέννησης του γιου της, Κωνσταντίνου, στις 25 Απριλίου του 1969. Μολονότι ήταν δραματική ταινία, έκοψε τον αριθμό ρεκόρ των 360,000 εισιτηρίων.
Το 1971, γύρισε το επικό Μαντώ Μαυρογένους, σε σενάριο και σκηνοθεσία Κώστα Καραγιάννη. Η ταινία έκανε πρεμιέρα την ίδια μέρα με την Κόρη του Ήλιου, της Αλίκης, και αυτό θεωρήθηκε ένα μικρό σκάνδαλο, μια ένδειξη ανταγωνισμού ανάμεσα στα δύο γραφεία παραγωγής.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις