Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci είναι εμπνευσμένη από την καραντίνα
Ακόμη μια έκπληξη από τον Αλεσάντρο Μικέλε, τον διευθυντή δημιουργικού του ιταλικού οίκου Gucci
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Ακόμη μια έκπληξη από τον Αλεσάντρο Μικέλε, τον διευθυντή δημιουργικού του Gucci: δόθηκε, την περασμένη Τετάρτη στη δημοσιότητα η καμπάνια για την κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 του ιταλικού οίκου και σε αυτήν τα ίδια τα μοντέλα φωτογραφίζουν τον εαυτό τους από την άνεση των σπιτιών τους.
Η πρωτότυπη καμπάνια
Πλέκοντας, κάνοντας ηλιοθεραπεία ή περνώντας την ώρα με το αγαπημένο τους κατοικίδιο.
Τα credits για τη «The Ritual» – αυτή είναι η επωνυμία της καμπάνιας – είναι εύγλωττα: Διευθυντής Δημιουργικού, Αλεσάντρο Μικέλε. Καλλιτεχνικός Διευθυντής, Κρίστοφερ Σίμοντς. Φωτογράφος/Σκηνοθέτης, μοντέλα. Hair Stylist, μοντέλα. Μέικ Απ, μοντέλα.
«Αποφάσισα να επιτρέψω στα ρούχα να ταξιδέψουν προς τα σπίτια του cast των μοντέλων – των χαρακτήρων που για πολλά χρόνια έχουν ενσαρκώσει τις ιστορίες μου. Ατόμων που διαλέγω ακριβώς, στο διάβα των χρόνων, για τη μοναδικότητά τους η οποία συνήθως ζωντανεύει τις καμπάνιες μου» δήλωσε ο Μικέλε στο AnOther Magazine σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ.
«Τους ζήτησα να εκφράσουν την ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους, να το κάνουν δημόσια, δίνοντας μορφή στην ποίηση που τους συνοδεύει» συνέχισε. «Τους ενθάρρυνα να παίξουν, αυτοσχεδιάζοντας με τη ζωή τους».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις