Πλακιωτάκης : Στο 80% η πληρότητα των επιβατών τον Αύγουστο – Γιατί κρίθηκε επιβεβλημένη
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης χαρακτήρισε ως επιβεβλημένη την αύξηση της πληρότητας στα επιβατικά πλοία
Με περισσότερους επιβάτες ταξιδεύουν τα πλοία, καθώς δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ απόφαση για την αύξηση της πληρότητας, σε περαιτέρω χαλάρωση του μέτρου που έχει ληφθεί λόγω κοροναϊού.
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης χαρακτήρισε ως επιβεβλημένη την αύξηση της πληρότητας στα επιβατικά πλοία.
«Η αύξηση του ποσοστού πληρότητας ήταν επιβεβλημένη λόγω της ζήτησης της περιόδου, αυτό όμως δε συνιστά χαλάρωση. Έχει δοθεί ειδική εντολή στα λιμεναρχία για περισσότερους ελέγχους κατά την επιβίβαση, την αποβίβαση και μέσα στα πλοία» δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Πλακιωτάκης υπογράμμισε ότι δε θα υπάρξει κανένα πρόβλημα εάν τηρούνται από τους επιβάτες όλα τα μέτρα προστασίας από τον κοροναϊό.
Ερωτηθείς για το αν η πληρότητα θα μπορούσε να αλλάξει πάλι προς τα πάνω ή προς τα κάτω ο υπουργός μιλώντας στον ΑΝΤ1 ισχυρίστηκε ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται με βάση τις εισηγήσεις των ειδικών οι οποίοι εκτιμούν τα δεδομένα καθημερινά.
«Οι αναθεωρήσεις των πρωτοκόλλων γίνεται πάντα σε συνεργασία με τους επιστήμονες. Σε κάθε περίπτωση εγώ αυτό που προτρέπω είναι όλοι ανεξαιρέτως να εφαρμόζουμε τα περιοριστικά μέτρα».
Τα μέτρα που ισχύουν
Σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο για τον κορονοϊό, αυξάνεται ο αριθμός των επιβατών στα πλοία (καταμαράν, ταχύπλοα) από το 60% στο 80% και από το 65% στο 85% για τα επιβατηγά που διαθέτουν καμπίνες.
Επίσης διατηρείται η τήρηση ελάχιστης απόστασης του 1,5 μέτρου μεταξύ των επιβατών.
Στις καμπίνες επιβατών και πληρωμάτων θα μπορούν να βρίσκονται μέχρι τέσσερα άτομα εφόσον είναι συγγενείς πρώτου ή δεύτερου βαθμού, είτε άτομα με αναπηρία μετά του συνοδού τους.
Για τα ταχύπλοα υδροπτέρυγα (ιπτάμενα δελφίνια) που το πρωτόκολλο επιβατών ήταν στο 50% μπορεί να αυξηθεί στο 80%, μόνο εάν αυτά διαθέτουν φίλτρα HEPA (High Efficiency Particulate Air) και εφόσον βεβαιώνεται, με ευθύνη του πλοιοκτήτη, του διαχειριστή και των πλοιάρχων, καθώς και των φορέων κυβερνητικής πιστοποίησης αυτών, η τοποθέτηση και η λειτουργία τους, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Επίσης, με μέριμνα του πλοιοκτήτη, του διαχειριστή και των πλοιάρχων καταρτίζεται σχέδιο κάλυψης των καθισμάτων αεροπορικού τύπου για κάθε πλοίο.
- Η Διακήρυξη των Βρυξελλών για τα Δυτικά Βαλκάνια – Πιο σημαντική από ποτέ η συνεργασία με την ΕΕ
- ΑΕΚ – ΠΑΟΚ: Ο Μαρσιάλ αστόχησε σε πέναλτι, ο Χατζισαφί σκόραρε, αλλά το γκολ ακυρώθηκε (vid)
- Γερμανία: Σε ιστορικό υψηλό οι εξαγωγές όπλων – Η Ουκρανία ο βασικός αποδέκτης
- Σαρκοζί: Ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας χάνει την έφεση στην υπόθεση διαφθοράς
- «Αυτό είναι 2 σε 1: Και μετρό και περπάτημα» – Το καυστικό σχόλιο του Λάκη Λαζόπουλου για το Μετρό Θεσσαλονίκης
- Ασταμάτητος ο Ολυμπιακός: Έφτασε τους 319 τίτλους (vid)