Νέα plug-in υβριδική επιλογή για το Volvo XC40
To μικρότερο SUV της σουηδικής φίρμας εμπλουτίζει την γκάμα του με μια νέα plug-in υβριδική επιλογή με την ονομασία XC40 Recharge T4 Twin Engine, αξιοποιώντας τον γνώριμο συνδυασμό του τρικύλινδρου κινητήρα 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ.
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Η Volvo συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, προσθέτοντας στις επιλογές του μικρότερου SUV της μια ακόμα plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα τοποθετηθεί κάτω από την ήδη γνωστή Τ5 PHEV, καθιστώντας έτσι πιο προσιτή την απόκτηση ενός μοντέλου των Σουηδών με ηλεκτρική τεχνολογία.
To XC40 T4 Twin Engine επωφελείται από το συνδυασμό του τρικύλινδρου κινητήρα του 1,5 λίτρου με ηλεκτροκινητήρα σε μια διαμόρφωση με συνδυαστική απόδοση 211 ίππων και 405 Nm ροπής. Το ηλεκτρικό μοτέρ αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μπαταρία ιόντων λιθίου 10,7 kWh η οποία εξασφαλίζει στην έκδοση ηλεκτρική αυτονομία 51 χλμ.
Όπως ισχύει και για την έκδοση Τ5 Τwin Engine του XC40 των 262 ίππων, το ηλεκτρικό μοτέρ συνεισφέρει στα παραπάνω μεγέθη με 82 ίππους και 160 Nm ροπής ενώ το σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία του αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το XC40 T4 Twin Engine υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. σύμφωνα με την πάγια δέσμευση της Volvo για την τελική ταχύτητα, προς όφελος των περιβαλλοντικών περγαμηνών των αυτοκινήτων της.
Ακόμα σημαντικότερη επίδοση ωστόσο είναι, η τιμή της μέσης κατανάλωσης καυσίμου που ξεκινά από τα 1,8 λίτρα/100 χλμ. από όπου «απορρέουν» οι περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που διαμορφώνονται σε 45 γρ./χλμ. με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ελκυστικότητα του μοντέλου σε ό,τι αφορά τους εταιρικούς χρήστες.
Όπως ισχύει και για την T5 Twin Engine, η νέα plug-in υβριδική έκδοση θα διατεθεί σε δύο επίπεδα εξοπλισμού το πιο σπορ ύφους R-Design και την προσανατολισμένη στο δίπτυχο άνεσης-πολυτέλιας Inscription, ενώ αναμένεται να είναι διαθέσιμη εντός του φθινοπώρου.
Στο πεδίο των πιο φιλικών προς το περιβάλλον εκδόσεων, πλην της νέας plug-in υβριδικής έκδοσης και της υφιστάμενης Τ5 Twin Engine, σημειώνεται ότι το XC40 προσφέρει επίσης την επιλογή ήπιων υβριδικών εκδόσεων με τα διακριτικά B4 και B5 ισχύος 190 και 250 ίππων αντίστοιχα σε δικίνητες ή τετρακίνητες διαμορφώσεις, αναλόγως την έκδοση. Οι mild hybrid εκδόσεις συνδυάζουν δίλιτρους κινητήρες βενζίνης με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt και σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση προσφέροντας χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και τιμές κατανάλωσης καύσιμου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις