On line δημοπρασία για καλό σκοπό από τo «Fall Guys: Ultimate Knockout»
Το παιχνίδι φιλοξενεί μια εικονική δημοπρασία για εταιρείες που διαγωνίζονται για να λανσάρουν ένα «κοστούμι» με το εμπορικό τους σήμα για τους χαρακτήρες του video game
To «Fall Guys: Ultimate Knockout» έγινε ένας από τους πιο δημοφιλείς τίτλους στον κόσμο των video games τις τελευταίες εβδομάδες.
Τώρα το παιχνίδι φιλοξενεί μια εικονική δημοπρασία για εταιρείες που διαγωνίζονται για να λανσάρουν ένα «κοστούμι» με το εμπορικό τους σήμα για τους χαρακτήρες τού video game.
Οι προσφορές στη δημοπρασία που έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα έχουν φτάσει τα 100.000 δολάρια.
Με τίτλο «Battle of the Brands», ο διαγωνισμός στον λογαριασμό του video game στο Twitter ανακοινώθηκε μέσω των προγραμματιστών του Fall Guys:
«Η δίψα από τα brand ήταν απίστευτη… γι ‘αυτό τη μετατρέπουμε σε κάτι θετικό.
Βραβείο: Η επωνυμία σας στο Fall Guys ως κοστούμι! Ξεκινώντας από τις 17 Αυγούστου, ο υψηλότερος πλειοδότης μετά από δύο εβδομάδες θα κερδίσει το δικό του κοστούμι στο δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι μετά τη συμπλήρωση των νομικών εγγράφων και την ολοκλήρωση της δωρεάς.
Αν αποφασίσουμε ότι η επωνυμία σας είναι προσβλητική/ακατάλληλη, θα σας αποκλείσουμε και θα επιλέξουμε τον επόμενο υψηλότερο πλειοδότη» προειδοποιούν οι προγραμματιστές, διασφαλίζοντας ότι οι παίκτες του Fall Guys διατηρούν μια υγιή κοινότητα.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι όπως αναφέρει το ΑΠΕ τα έσοδα θα διατεθούν στον οργανισμό Special Effect με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο που βοηθά τα άτομα με αναπηρία να απολαμβάνουν βιντεοπαιχνίδια.
- Πιρόλα: «Τίτλο με τον Ολυμπιακό και την Κ21 της Ιταλίας»
- Αλκίνοος Ιωαννίδης: Δύσκολες ώρες για τον τραγουδιστή – Πέθανε η μητέρα του
- Η σκοτεινή πλευρά των γιορτών: Άνοδος της ενδοοικογενειακής βίας κατά την εορταστική περίοδο
- Κρήτη: Ο Άγιος Βασίλης καταδύθηκε στον βυθό για τα παιδιά που νοσηλεύονται σε νοσοκομεία
- Σκόραρε ο Παυλίδης, στην κορυφή η Μπενφίκα (3-0, vid)
- Η Κάρα Ντελεβίν μεταμφιέζεται σε Έλτον Τζον για το remake του «Step Into Christmas»