Τιμωρία σε μαθητές για τις μάσκες; Γιατί όχι και νόμος περί τεντυμποϊσμού;
Πώς να τιμωρήσεις δηλαδή παιδιά 10 και 14 ετών που θα βγάλουν τη μάσκα στο σχολείο; Μία είναι η λύση. Αραίωση, λιγότεροι μαθητές σε καλύτερες σχολικές αίθουσες
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Στέλιος Πέτσας, μας είπε ότι την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξουν ανακοινώσεις για… κυρώσεις που θα επιβάλλονται στα παιδιά που δεν φοράνε μάσκα.
Συγκεκριμένα, ο κ. Πέτσας δήλωσε: «Δεν πρέπει να τιμωρείται το παιδί για την ανευθυνότητα ενός γονέα. Θα πρέπει όλοι να είμαστε υπεύθυνοι. Να ακούμε τις συμβουλές των ειδικών. Όπως λέχθηκε χθες δεν υπάρχει κανένα ζήτημα, ούτε όσον αφορά την προσοχή του μαθητή στο μάθημα με τη χρήση της μάσκας, ούτε όσον αφορά την υγεία του. Επομένως, το βασικό ζήτημα είναι να πειστούν οι γονείς και οι μαθητές, ιδίως μεγαλύτερης ηλικίας, ότι είναι για την υγεία τους η χρήση της μάσκας. Τώρα, εάν δεν φορά κάποιος μάσκα, δεν μπορεί να θέτει σε κίνδυνο τους υπόλοιπους συμμαθητές του στην τάξη. Το πλέγμα των μέτρων για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων -που φυσικά θα υπάρχει- θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες».
Με απλά λόγια στην κυβέρνηση σκέφτονται να επιβάλουν συγκεκριμένες τιμωρίες σε όσα παιδιά δεν θα φοράνε τις μάσκες.
Προσοχή, μιλάμε για παιδιά. 10, 12,14 ή 16 ετών που ενδεχομένως να ξεχάσουν κάποιες στιγμές τη μάσκα τους, να την βγάλουν πάνω στο παιχνίδι και τα πειράγματα, να… σκάσουν και να την αφαιρέσουν ή οτιδήποτε άλλο.
Και θα τους επιβληθούν κυρώσεις; Αραγε ποια θα είναι η τιμωρία τους;
Γιατί όχι; Να ξεπαγώσει ο Νόμος 4.000 περί τεντυμποϊσμού και να τους κουρεύουμε γουλί. Είναι μόδα βέβαια οι… κεκαρμέμοι, αλλά θα είχε πολύ γούστο.
Μήπως να τους βάλουμε στη γωνία όρθιους με το ένα πόδι σηκωμένο;
Να τους αποβάλουμε από την τάξη ή να τους απαγορεύσουμε την είσοδο στο σχολείο;
Αν και αντιπαιδαγωγικό μήπως να επαναφέρουμε τον χάρακα και τις ξυλιές στην παλάμη προς γνώση και συμμόρφωση;
Είναι προφανές ότι στην κυβέρνηση προσπαθούν να σταματήσουν αυτό το βλακώδες κίνημα ορισμένων ανόητων γονιών που λένε ότι θα στέλνουν τα παιδιά τους χωρίς μάσκες στα σχολεία.
Μια προειδοποίηση, μια απειλή είναι και η ανακοίνωση κυρώσεων από τον κ. Πέτσα.
Ωστόσο, είναι τουλάχιστον αστείο να σκεφτόμαστε ότι μπορεί να συνετίσουμε τα παιδιά φοβίζοντάς τα με κυρώσεις. Μιας και δεν μπορούμε να τους ρίξουμε πρόστιμο 150 ευρώ, ε, ας τους τραβήξουμε το αυτί γιατί δεν «συνεμορφώθησαν».
Μάλλον έχουμε ξεφύγει. Και μάλλον κάποιοι επιχειρούν να ρίξουν το βάρος όλης αυτής της κατάστασης που θα δημιουργηθεί στους εκπαιδευτικούς.
Οι δάσκαλοι δεν είναι παιδονόμοι να παρατηρούν όλη την ημέρα τα παιδιά και να τους απειλούν με τιμωρία αν δεν φοράνε τη μάσκα.
Βεβαίως, η εκπαίδευση γονιών και μαθητών είναι το βασικό όπλο για να συνηθίσουμε ένα αναγκαίο κακό, όπως η συνεχής χρήση της μάσκας.
Όμως, η βασική λύση για να μην κολλήσουν τα παιδιά μας και οι δάσκαλοι κοροναϊό είναι η αραίωση. Ας αφήσουν λοιπόν κατά μέρος τις απειλές για κυρώσεις σε μικρά παιδιά κι ας ασχοληθούν με το πώς θα γίνουν πιο ανθρώπινες και πιο προστατευμένες από ιούς οι αίθουσες.
Η δημιουργική λογιστική των 17 ή 18 παιδιών σε μία αίθουσα δεν «πουλάει».
Η κυβέρνηση, και ειδικά το υπουργείο Παιδείας οφείλει να επιβάλει κυρώσεις στα σχολεία που έχουν αίθουσες με 27 και 30 παιδιά.
Οφείλει να πιέσει τους σχολάρχες να κάνουν επενδύσεις για νέες αίθουσες κι εκπαιδευτικό προσωπικό στα ιδιωτικά σχολεία. Κι οφείλει να επενδύσει στα δημόσια σχολεία.
Δεν μπορεί κανείς να κουνάει το δάκτυλο σε μικρά παιδιά. Είναι και άδικο, και αντιπαιδαγωγικό και ανώφελο. Αλλού είναι το πρόβλημα, ας το πάρουν χαμπάρι.
- Καζακστάν: Και νέα επικοινωνία Πούτιν – Αλίγιεφ για τη συντριβή του αεροσκάφους της AZAL
- Ιωάννινα: Δήλωσε ότι του έκλεψαν το αυτοκίνητο και η αστυνομία το εντόπισε με τον ίδιο να κάνει βόλτες
- Τα πιο παράξενα μυστικά όπλα στην ιστορία: Περιστέρια, γάτες και μωρά σε κατασκοπικές επιχειρήσεις
- Ο εφιάλτης εξαφάνισης των δημόσιων τουαλετών από τις πόλεις μας
- Πανδημία 2025: Οι 11 ασθένειες που ανησυχούν τους γιατρούς, συμπεριλαμβανομένων της νόσου Χ και του Covid 2.0
- Μπαρτζώκας: «Παίζουμε 85-90 παιχνίδια στην σεζόν, είναι αδύνατο να παίζουμε σε όλα με την ίδια ένταση»