Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Facebook : Σε μαζικό μποϊκοτάζ διαφημίσεων προβαίνουν μεγάλες εταιρείες

Facebook : Σε μαζικό μποϊκοτάζ διαφημίσεων προβαίνουν μεγάλες εταιρείες

Το τι σημαίνει όλη αυτή η κίνηση σε μικροοικονομικό επίπεδο, θα φανεί το ερχόμενο χρονικό διάστημα

Στα τέλη Ιουνίου και στις αρχές Ιουλίου, πολλές εταιρείες αποφάσισαν να σταματήσουν προσωρινά τις διαφημίσεις στο Facebook.

Ανέφεραν ανησυχίες ότι το συγκεκριμένο μέσο έχει συμβάλει στη διάδοση ρητορικής μίσους και παραπληροφόρησης στο κοινό, οδηγώντας σε αύξηση του ρατσισμού.

Εταιρείες όπως η Coca-Cola, η Hershey και η Patagonia ήταν μεταξύ των πρώτων που έκαναν μποϊκοτάζ. Μαζί με αυτές εντάχθηκαν τα Walmart, McDonald’s και Geico.

Όλο αυτό το γεγονός οδήγησε σε απώλεια εκατομμυρίων εσόδων για τον γίγαντα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης τον Ιούλιο, σύμφωνα με το Forbes.

Μικροοικονομία και νέες στρατηγικές

Πολλές εταιρείες εξακολουθούν να διαφημίζουν στο Facebook, το οποίο έχει μια βάση 8 εκατομμυρίων διαφημιστών, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν μικρές επιχειρήσεις. Η διαφήμιση ήταν ο κύριος μοχλός που έφερα έσοδα της τάξης των 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.

Αλλά είτε για λόγους πολιτικού ακτιβισμού είτε απλώς για την προστασία της επωνυμίας τους, όλοι οι διαφημιστές θα πρέπει τουλάχιστον να εξετάσουν τη σχέση τους με το Facebook αυτή τη στιγμή.

Μεγάλο μέρος του μποϊκοτάζ προκλήθηκε από μια έκκληση για αλλαγή από ομάδες υπεράσπισης όπως το Stop Hate for Profit.

Υπάρχουν αρκετά καλοί επιχειρηματικοί λόγοι για να ξανασκεφτεί κανείς τις διαφημίσεις που θα χρησιμοποιήσει μέσω του Facebook.

Τα τελευταία χρόνια, η διαφήμιση σε αυτόν τον γίγαντα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης υπήρξε σημαντικός μοχλός στις διαφημιστικές καμπάνιες.

Δεν είναι σαφές για πόσο καιρό θα διαρκέσει το μποϊκοτάζ και υπάρχει πιθανότητα περικοπών ακόμη και όταν τελειώσει. Επομένως, οι διαφημιστές και οι εταιρείες τους πρέπει να λάβουν υπόψη τα μακροπρόθεσμα σχέδιά τους.

Δεν μπορούν όλοι να μποϊκοτάρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς να κάνουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Ειδικά μάλιστα, οι μικρότερες εταιρείες που εξαρτώνται από τις διαφημίσεις για να επιβιώσουν.

Αλλά σε αυτό το τρέχον κοινωνικό κλίμα, οι διαφημιζόμενοι πρέπει τουλάχιστον να συζητούν για το θέμα. Να οργανώσουν επίσης και ευέλικτες διαφημιστικές στρατηγικές για το μέλλον.

Must in

Απότομη πτώση στα αποθέματα γλυκού νερού – Ανησυχία για παγκόσμια ξηρασία

Η ποσότητα γλυκού νερού που χάθηκε σε μια δεκαετία ξεπερνά κατά 35.000 φορές τη λίμνη του Μαραθώνα. Η προειδοποίηση του ΟΗΕ και ο ρόλος της κλιματικής αλλαγής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024