Σε πλατφόρμες της PSA θα «μετακομίσουν» τα νέα μικρά Fiat
Η νέα γενιά των μικρότερων μοντέλων του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, θα αξιοποιήσει τις νεότερες αρχιτεκτονικές του ομίλου PSA, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, στοιχείο που αναμένεται παράλληλα να αλλάξει το προϊοντικό προσανατολισμό της Fiat.
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Η Fiat Chrysler Automobiles ανακοίνωσε στους προμηθευτές της ότι η νέα γενιά μικρών μοντέλων της θα έχει ως αφετηρία νέες αρχιτεκτονικές με προέλευση την PSA, στο πλαίσιο των διαδικασιών συγχώνευσης των δύο εταιρειών.
Σε επιστολή που διέρρευσε στον Τύπο, η FCA ζητά από τους προμηθευτές να διακόψουν οποιαδήποτε διαδικασία έρευνας, εξέλιξης και προετοιμασίας που να αφορούν την μελλοντική γενικά μοντέλων του B-Segment.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η αρχιτεκτονική που πρόκειται να αξιοποιηθεί από την Fiat είναι η πλατφόρμα CMP η οποία ήδη φιλοξενεί μοντέλα όπως τα Peugeot 208 και 2008, Opel Corsa και Mokka καθώς και το DS3 Crossback. Όπως είναι γνωστό η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική μπορεί να υποστηρίξει τόσο συμβατικούς κινητήρες όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητα σύνολα.
Εκτός από την προφανή χρησιμότητα που συνεπάγεται η συγκεκριμένη κίνηση με δεδομένο ότι οι δυο εταιρείες βρίσκονται σε τροχιά συγχώνευσης, διαδικασία η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τις αρχές της επόμενης χρονιάς, σημαίνει επίσης ότι κλείδωσε η απόφαση της Fiat να εγκαταλείψει την κατηγορία των minicars (500 και Panda) ρίχνοντας το βάρος της εξέλιξης στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία του B-Segment, όπως άλλωστε είχε ανακοινώσει προσφάτως ο Mike Manley, επικεφαλής του ομίλου FCA.
O λόγος της απόφασης αυτής είναι εξίσου προφανής καθώς με φόντο τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων και τις απαιτήσεις για εναλλακτικές τεχνολογίες, η εξέλιξη minicars γίνεται ολοένα και πιο ασύμφορη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Βέβαια, η κατηγορία των minicars είναι αυτή στην οποία η Fiat έχει την πρωτοκαθεδρία καθώς συνδυαστικά τα 500 και Panda εκπροσωπούν το 1/3 των πωλήσεων της κατηγορίας στη γηραιά ήπειρο.
Από την άλλη, αξίζει να θυμηθεί κανείς ότι πριν την έλευση του νέου 500, το δημοφιλέστερο μοντέλο της Fiat υπήρξε το Punto. Για την ιστορία, την απόφαση διακοπής εξέλιξης ενός νέου Punto είχε πάρει ο Sergio Marchionne επιχειρηματολογώντας ότι δεν υπήρχε τρόπος ανανέωσης του μοντέλου με τρόπο οικονομικά αποδοτικό, ωστόσο πλέον οι περιβαλλοντικές περιστάσεις δείχνουν να ανατρέπουν ξανά τον σχεδιασμό της Fiat.
Σε κάθε περίπτωση η υλοποίηση των παραπάνω σχεδίων θα καθυστερήσει για λίγα χρόνια ακόμα, το πιθανότερο είναι η υλοποίηση να ξεκινήσει από το 2024, με δεδομένο ότι το Fiat 500 μόλις υποδέχτηκε την νέα, ηλεκτροκίνητη γενιά του η οποία έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις