Η Apple προέβη σε απαγόρευση της ενημέρωσης της εφαρμογής του Facebook
Ο κύριος λόγος που έγινε αυτή η κίνηση, δεν ήταν άλλος από το γεγονός ότι η εφαρμογή έγραφε ότι γίνεται 30% περικοπή από όλες τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω εφαρμογών iOS
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Αυτό το διάστημα είχε γίνει αρκετά αντιληπτή η «τριβή» μεταξύ της Apple και του Facebook.
Όπως αναφέρεται στο Reuters, σήμερα η Apple απέρριψε την ενημέρωση της εφαρμογής του Facebook. Έγραφε ότι η Apple πραγματοποιεί περικοπή των αγορών κατά 30% μέσω της εφαρμογής.
Περικοπές για τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω iOS
Σε άλλο σημείο αυτής της έντασης, το Facebook δημοσίευσε χθες μια ανάρτηση σχετικά τις αλλαγές που έρχονται στο Apple iOS 14. Ανέφερε το πώς θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα έσοδα από διαφημίσεις «ad» έως και 50 τοις εκατό.
Η πολιτική της Apple IAP ενοχλεί το Facebook, στο οποίο απαγορεύτηκε να πραγματοποιήσει ενημέρωση στην κύρια εφαρμογή του στο Apple App Store.
Όλο αυτό επειδή συμπεριλαμβάνει μια ειδοποίηση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Apple λαμβάνει περικοπή εσόδων από αγορές εντός εφαρμογής (IAP).
Σύμφωνα με την πολιτική της Apple, λαμβάνεται περικοπή 30% από όλες τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω εφαρμογών iOS.
Το Facebook λέει ότι η «ειδοποίηση διαφάνειας» ήταν απλώς βοηθητική. Πιο συγκεκριμένα ήθελε να «βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν πού πηγαίνουν πραγματικά τα χρήματα που προορίζονται για τις μικρές επιχειρήσεις».
Το Facebook προσπάθησε να φορέσει τα ρούχα ενός «προστάτη» των μικρών επιχειρήσεων στη δήλωσή του. Δυστυχώς για αυτό, η ενημερωμένη εφαρμογή του με ειδοποίηση φόρου Apple 30% θεωρήθηκε ότι εμφανίζει «άσχετες» πληροφορίες στους χρήστες. Συνεπώς δεν έχει φτάσει στο κατάστημα.
Προφανώς αυτή η ανακοίνωση «διαφάνειας» δεν πέρασε από την Apple που απορρίπτει την πρόταση του Facebook ότι θα φιλοξενήσει πληρωμένες διαδικτυακές εκδηλώσεις, με σκοπό οι πελάτες να αντισταθμίσουν τα έσοδα που χάθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, σύμφωνα με πληροφορίες από το hexus.net.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις