Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Οι φωτογραφήσεις μόδας την εποχή του κοροναϊού

Οι φωτογραφήσεις μόδας την εποχή του κοροναϊού

Διάσημα fashion brand παρουσιάζουν τους εργαζόμενούς τους σε διαφημιστικές καμπάνιες

Διάσημα brands μόδας εδώ και πολύ καιρό προσλαμβάνουν image makers για να αφηγούνται τις οπτικές τους ιστορίες κάθε σεζόν.

Οι διαφημιστικές καμπάνιες απαιτούν όραμα και δεξιότητες διαχείρισης των πρότζεκτ για να ενώσουν μια ομάδα αποτελούμενη από σχεδιαστές, φωτογράφους, σκηνοθέτες, μοντέλα, make up artists και hair stylists για να δημιουργήσουν τις εικόνες που αντανακλούν αυτές τις ιστορίες.

Στην εποχή της Covid-19, οι φωτογραφίσεις μόδας δεν είναι προτεραιότητα.

Στη νέα εποχή αναζητούνται αυθεντικές ιστορίες και τα brand επινοούν νέους τρόπους σύνδεσης με το κοινό, μέσω πιο ρεαλιστικού φακού.

Η πιο πρόσφατη εκστρατεία που αντικατοπτρίζει όλα αυτά είναι του Acne Studios, το οποίο την περασμένη εβδομάδα αποκάλυψε τις φωτογραφίες του για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνα 2020 με την ομάδα του Acne μαζί με τα κατοικίδια ζώα τους.

«Πριν από λίγο καιρό απέκτησα σκύλο. Από τότε άρχισα να παρατηρώ τους «ανθρώπους με σκύλους», τον τρόπο που περπατούν, τον τρόπο που ντύνονται» ανέφερε ο Jonny Johansson, διευθυντής δημιουργικού του Acne Studios.

«Δεν τους έβλεπα με τον ίδιο τρόπο στο παρελθόν και τώρα υποθέτω ότι έχω γίνει ίδιος.

Για αυτήν τη συλλογή, ήθελα να παρουσιάσω αυτή την κουλτούρα για όλη την έμπνευση που μου έδωσε» σημείωσε.

To σουηδικό brand μόδας σχεδίασε μια σειρά από ενδύματα και αξεσουάρ με prints με σκύλους από τη Βρετανίδα καλλιτέχνη, Lydia Blakeley. Για την προβολή της συλλογής, η ομάδα του brand φωτογραφήθηκε στην έδρα του, στη Στοκχόλμη με τα σκυλιά της.

Νωρίτερα φέτος, το brand Burberry παρουσίασε το προσωπικό της σε μια καμπάνια για διαφήμιση, στην οποία υπάλληλοι από τα τμήματα εμπορευμάτων, οικονομικών, λιανικής και σχεδιασμού φωτογραφήθηκε με κομμάτια από την τελευταία συλλογή, ο καθένας έξω από την κατοικία του.

Το κοινό συνδέεται πιο εύκολα με το brand όταν βλέπει τις δημιουργίες του να φοριούνται από εργαζόμενους του, αναφέρει δημοσίευμα του fashionunited.

Στην αρχή του αποκλεισμού λόγω της πανδημίας, όπως αναφέρει σχετικά το ΑΠΕ, οι φωτογραφήσεις για brand μόδας με ολόκληρες ομάδες συντελεστών ήταν αδύνατες, παράνομες οπότε οι στρατηγικές μάρκετινγκ έπρεπε να προσαρμοστούν, όχι μόνο για διοικητικούς λόγους, αλλά και επειδή οι καταναλωτές ανταποκρίνονται σε αυτές τις διαφημίσεις, αλλά και οι εργαζόμενοί τους αποδεικνύονται εξίσου αποτελεσματικοί ως μοντέλα.

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024