Hyundai Tucson 2021: Plug-in φουτουρισμός
Το κορεατικό SUV θα υιοθετήσει μια πιο φουτουριστική σχεδίαση την οποία θα πλαισιώσει και με την ανάλογη ψηφιακή αναβάθμιση, ενώ θα ενσωματώσει στην γκάμα του για πρώτη φορά στην μακρόχρονη διαδρομή του plug-in υβριδική τεχνολογία με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αποδοτικότητα.
H κορεατική φίρμα προετοιμάζει τη νέα, τέταρτη γενιά του Tucson η οποία αναμένεται να αποκαλυφθεί περί τα μέσα Σεπτεμβρίου, ενσωματώνοντας στην γκάμα της plug-in υβριδική τεχνολογία για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου αλλά και φυσικά, υιοθετώντας μια νέα, πιο δυναμική σχεδίαση που θα συνδυαστεί με μια ολιστική όσο και τεχνολογικά ενσυνείδητη αναβάθμιση του εσωτερικού του όπως άλλωστε αποδεικνύουν οι πρώτες φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Hyundai.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, είναι προφανές ότι το Tucson αντλεί αισθητικά παραδείγματα από το υδρογονοκίνητο Nexo, διαθέτοντας μια ανάλογου ύφους γρίλια που περιστοιχίζεται από φωτιστικά σώματα LED, νέο προφυλακτήρα φτερά και καπό.
Εξίσου παραλλαγμένη είναι και η πίσω όψη του Tucson με κυρίαρχη την εμφάνιση του νέου ενιαίου φωτιστικού LED για τα φρένα το οποίο δημιουργεί μια φουτουριστική εικόνα σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά φώτα φρένων ενώ, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς όλα τα στοιχεία που συναποτελούν το πίσω τμήμα έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως. Για την ακρίβεια τα μόνα στοιχεία που παραπέμπουν στην σημερινή γενιά του Tucson είναι η αθλητική, καμπύλη χάραξη της γραμμής οροφής και οι ράγες από χρώμιο.
Αναλόγως θεαματική είναι η αναμόρφωση του εσωτερικού με προεξάρχουσα την ευμεγέθη οθόνη του infotainment και τα χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό και τα υπόλοιπα περιφερειακά συστήματα του αυτοκινήτου τα οποία καλύπτουν το σύνολο του ανώτερου τμήματος της κεντρικής κονσόλας του Tucson. Tην τεχνολογική εικόνα θα συμπληρώσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και μια συνολική αναβάθμιση σε επίπεδο υλικών και εργονομίας, συνεπικουρούμενων των νέων συστημάτων άνεσης.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το Tucson θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται κάτι που σημαίνει ότι οι εκδόσεις ήπιας υβριδικής τεχνολογίας αλλά και οι «απλές» θα συνεχίσουν να υφίστανται χωρίς φυσικά να λείψουν οι στοχευμένες βελτιώσεις σε επίπεδο αποδοτικότητας όσο και επιδόσεων. Παράλληλα, θα πρέπει να θεωρείται παραπάνω από σίγουρη η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία θα ακολουθήσει τα πρότυπα του Ioniq.
Υπό αυτό το σκεπτικό θα αξιοποιηθεί ο turbo κινητήρας βενζίνης τν 1,6 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 44,5 kW και μπαταρίες ιόντων λιθίου 8,9 kWh. Το σύνολο θα αποδίδει συνδυαστικά περί τους 140 ίππους ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με τη συνδρομή ενός εξατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις