ΟΟΣΑ : Η παγκόσμια παραγωγή θα πληγεί από την απώλεια δεξιοτήτων λόγω της πανδημίας του κοροναϊού
Η διαταραχή της σχολικής εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας της Covid-19 θα προκαλέσει μια απώλεια δεξιοτήτων που μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της παγκόσμιας παραγωγής κατά 1,5% έως το τέλος του αιώνα, σύμφωνα με εκτίμηση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ)
- Παραδέχθηκε τους «λευκούς γάμους» η Ειρήνη Μουρτζούκου – «Χρειάζεται ψυχολόγο» λέει η δικηγόρος της
- «Στο έλεος των fund» – Σε υπερήλικα με σύνταξη 395 ευρώ, του ζητούν 800€ για να μην βγει σε πλειστηριασμό το σπίτι του
- Washington Post: Αιμορραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
- «Έχουμε μάθει να ζούμε με τον πόνο» - Ραγίζει καρδιές η μητέρα της Έμμας
Η διαταραχή της σχολικής εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας της Covid-19 θα προκαλέσει μια απώλεια δεξιοτήτων που μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της παγκόσμιας παραγωγής κατά 1,5% έως το τέλος του αιώνα, σύμφωνα με εκτίμηση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Για τις ΗΠΑ αυτό θα σημαίνει μια οικονομική απώλεια της τάξης των 15,3 τρισ. ευρώ, ανέφερε ο ΟΟΣΑ σε έκθεσή του που δημοσιεύτηκε σήμερα, με το κόστος να αυξάνεται ακόμη περισσότερο αν η διαταραχή στην εκπαίδευση επεκταθεί και στο επόμενο ακαδημαϊκό έτος.
«Η απώλεια μάθησης θα οδηγήσει σε απώλεια δεξιοτήτων, και οι δεξιότητες που έχει ο κόσμος σχετίζονται με την παραγωγικότητά του» σημειώνεται στην έκθεση, προκειμένου να εξηγηθεί η πρόβλεψη για μείωση του ΑΕΠ.
Οι χώρες σε όλον τον κόσμο έκλεισαν τα σχολεία για να περιορίσουν την εξάπλωση της Covid-19, στις περισσότερες από αυτές για περίπου 10 εβδομάδες ή το ένα τρίτο του εκπαιδευτικού έτους.
Μια από τις επιπτώσεις ήταν η διεύρυνση του χάσματος στις εκπαιδευτικές ευκαιρίες μεταξύ των πλουσίων και των φτωχών.
Τα παιδιά με πρόσβαση στο διαδίκτυο και οικογένειες που τα στήριζαν τα πήγαν καλύτερα.
«Φοιτητές από προνομιούχα στρώματα… μπορούσαν να βρουν το δρόμο τους μετά το κλείσιμο των σχολείων σε εναλλακτικές ευκαιρίες μάθησης. Αυτοί που ήταν από μειονεκτικό περιβάλλον συχνά παρέμειναν αποκλεισμένοι όταν έκλεισαν τα σχολεία τους» αναφέρεται στην έκθεση.
(Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ – ΜΠΕ)
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις