Το 2022 ο «ηχηρός αποχαιρετισμός» του Nissan GT-R R35
To GT-R50 by Italdesign ήταν μόνο η αρχή τελικά για τον... μακρύ αποχαιρετισμό της Nissan στο GT-R35 καθώς οι Ιάπωνες φέρονται να ετοιμάζουν μια ακόμα αποχαιρετιστήρια έκδοση για την τρέχουσα γενιά του υπερόπλου τoυς η οποία αναμένεται να μοιραστεί πολλά κοινά με το εκκεντρικό δημιούργημα που προέκυψε από τη συνεργασία Nismo και Italdesign.
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
To GT-R αποτελεί ένα από τα πλέον αειθαλή αυτοκίνητα επιδόσεων που μπορεί να συναντήσει κανείς σήμερα με δεδομένο ότι η τρέχουσα γενιά του πρωτοεμφανίστηκε το 2007, επιδεικνύοντας αξιοζήλευτη αντοχή στον χρόνο αλλά και τις συνήθεις επιταγές του lifestyle.
Αν και η διαδικασία εξέλιξης έχει επισήμως ξεκινήσει για τη νέα γενιά του, η Nissan αποφάσισε να δώσει στην R35 όπως είναι η κωδική ονομασία της νέας γενιάς, μια ακόμα ευκαιρία να αποχαιρετίσει το κοινό του όπως αρμόζει σε ένα θρύλο.
Έτσι, λίγο πριν την πρώτη εμφάνιση της νέας γενιάς του μοντέλου το 2022, το GT-R θα αξιωθεί μια ακόμα ειδική έκδοση με τα διακριτικά Final Edition η οποία αναμένεται να κατασκευαστεί σε μόλις 20 αντίτυπα αντλώντας επιρροές από το εξίσου ακριβοθώρητο όσο και πρόσφατο GT-R50 της Italdesign.
Στα στοιχεία που σίγουρα θα μιμηθούν το δημιούργημα της Italdesign, θα βρίσκεται ο κινητήρας ο οποίος αποτελεί καρπό εξέλιξης της Nismo. Για την ακρίβεια πρόκειται για μια βαρέως αναβαθμισμένη εκδοχή του V6 των 3,8 λίτρων που εφοδιάζει και το «απλό» GT-R Nismo, η οποία διαθέτει σύστημα υπερτροφοδότησης με προέλευση το αγωνιστικό GT-R GT3, μεγαλύτερα intercooler και νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου και συνδυάζεται με ένα επίσης αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 710 ίππους και 780 Nm ροπής, δηλαδή 110 ίππους επιπλέον από τα GT-R Nismo και Track Editon και παρόλο που η Nissan δεν έχει δημοσιοποιήσει μεγέθη επιδόσεων για το εκκεντρικό GT-R50 της Italdesign του σχεδόν ενός εκατομμυρίου ευρώ, οι επιδόσεις που θα προσφέρει προδιαγράφονται καταιγιστικές.
Επίσης με δεδομένα τα θετικά σχόλια που έχουν προκύψει για το GT-R50 , κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί ότι η αποχαιρετιστήρια έκδοση του GT-R R35 θα αντλήσει στοιχεία σχεδιασμού από το επιβλητικό σκαρί δια χειρός Italdesign το οποίο σημειωτέον βασίστηκε στο όραμα των σχεδιαστών της Nissan σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα η νέα ειδική έκδοση θα πρέπει να αναμένεται έως τα τέλη της επόμενης χρονιάς λίγο πριν την πρώτη εμφάνιση της νέας γενιάς του ιαπωνικού sportscar.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις