VW ID.6 : Ηλεκτροκίνηση σε επτά θέσεις
H προ-παραγωγής εκδοχή του νέου επταθέσιου όσο και ηλεκτροκίνητου SUV της VW εντοπίστηκε στις Άλπεις με ελάχιστο καμουφλάζ, μην αφήνοντας τίποτα στην φαντασία για την επόμενη ηλεκτρική πρόταση των Γερμανών.
Φωτογραφίες: Automedia
Με το ID.3 να έχει ήδη βρει την θέση του στις ανά τον κόσμο αντιπροσωπείες της γερμανικής φίρμας και το ΙD.4 να ετοιμάζει την πρεμιέρα του, η VW στρέφει το βλέμμα στην εξέλιξη του επόμενου ηλεκτροκίνητου μοντέλου της το οποίο εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό με μηδαμινή περιβολή που να αποσκοπεί στο καμουφλάζ στους ορεινούς όγκους των Άλπεων.
Ο λόγος για το ID.6, ένα επταθέσιο SUV το οποίο, σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην Κίνα εντός του 2021. Αν και αρχικά υπήρξαν αμφιβολίες κατά πόσο το συγκεκριμένο μοντέλο θα ερχόταν και στην Ευρώπη, η εμφάνισή του στις Άλπεις μάλλον συνηγορεί συντριπτικά εναντίον τους.
Σε κάθε περίπτωση, η αρχή θα γίνει από την κινεζική αγορά απ΄όπου εξάλλου ξεκίνησε και η «ιστορία» του συγκεκριμένου μοντέλου με την παρουσίαση του πρωτότυπου ID. Roomz στην έκθεση της Σαγκάης το 2019.
Όπως όλα δείχνουν το τελικό προϊόν δεν θα απέχει σημαντικά από το παραπάνω πρωτότυπο διατηρώντας την πλειονότητα των σχεδιαστικών του στοιχείων. Εξαίρεση αποτελούν οι εξωτερικοί καθρέφτες-κάμερες καθώς και η γρίλια με τις φωτιζόμενες κουκκίδες που έχουν αντικατασταθεί με πιο προσγειωμένες εκδοχές τους. Επίσης δεν μπορεί παρά να μην παρατηρήσει κανείς τις ομοιότητες με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας ID και κυρίως το ID.4 καθώς το ID.6 ασπάζεται τις ακριβώς σχεδιαστικές αρχές τις οποίες οδηγεί ένα σκαλί ψηλότερα από πλευράς μεγέθους αλλά και επιλογών.
Αφετηρία για το ID.6 θα αποτελέσει η ίδια αρχιτεκτονική με τα ID.3 και ID.4 η οποία βάσει τις μέχρι τώρα λογικής της VW, θα μπορεί να φιλοξενήσει διαφορετικής απόδοσης μπαταρίες και ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ αναλόγως την έκδοση.
Έτσι η βασική έκδοση του ID.6 αναμένεται να εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων και μπαταρία 48 kWh. Στην κορυφή αναμένεται να βρεθεί μια τετρακίνητη έκδοση ισχύος 406 ίππων η οποία θα επωφελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία 77Wh. H μέγιστη αυτονομία θα διαμορφωθεί σε 450 χλμ. ενώ το επταθέσιο SUV θα επωφελείται και από κύκλωμα που θα επιτρέπει την πρόσβαση σε ταχυφορτιστή 150 kW ο οποίος θα εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών σε ποσοστό 80% σε μόλις 30 λεπτά.
- Χιρόνα – Βαγιαδολίδ 3-0: Επέστρεψαν στις νίκες οι Καταλανοί
- Βερόνα – Μίλαν 0-1: Ο Ρέιντερς έδωσε το τρίποντο στους Ροσονέρι (vid)
- ΟΗΕ: «Η Ελλάδα παραμένει προσηλωμένη στο διεθνές δίκαιο» λένε διπλωματικές πηγές για την ψηφοφορία για τη Γάζα
- Σάκης Αρναούτογλου: Χριστούγεννα με χιόνια ακόμη και στα 400μ. – Δείτε σε ποιες περιοχές
- Ουκρανία: Κατονομάζει Ρώσο αξιωματικό ως υπεύθυνο για το θάνατηφόρο πλήγμα με θύμα εργαζόμενο του Reuters
- Μαγδεμβούργο: Τι έχει γίνει γνωστό για τον οδηγό του οχήματος