«Το τέλος της Μόριας»: Η συγκλονιστική φωτογραφία καταξιωμένου Έλληνα φωτογράφου εξώφυλλο στους New York Times
Η ανατριχιαστική φωτογραφία αποτυπώνει με τον πιο συγκλονιστικό τρόπο τον τρόμο στα πρόσωπα των προσφύγων και κυρίως στης μάνας που τρέχει με το παιδί στην αγκαλιά της.
Πρωτοσέλιδο των New York Times έγινε η σοκαριστική φωτογραφία του καταξιωμένου Έλληνα φωτογράφου,Πέτρου Γιαννακούρη, όπου δείχνει τους πρόσφυγες στη Μόρια να τρέχουν να σωθούν από τη φωτιά που ξέσπασε στο ΚΥΤ.
Η ανατριχιαστική φωτογραφία αποτυπώνει με τον πιο συγκλονιστικό τρόπο τον τρόμο στα πρόσωπα των προσφύγων και κυρίως στης μάνας που τρέχει με το παιδί στην αγκαλιά της.
«Το τέλος της Μοριάς. Πρόσφυγες και μετανάστες έχοντας μαζί τα υπάρχοντά τους φεύγουν από την πυρκαγιά στο ΚΥΤ της Μόριας, στο νησί της Λέσβου, την Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2020. Η πυρκαγιά χτύπησε ξανά την Τετάρτη το βράδυ στο πιο υπερπλήρες camp προσφύγων στην Ελλάδα μια μέρα μετά από τη φωτιά που έμελλε να αφήσει στους δρόμους χιλιάδες πρόσφυγες που χρειάζονται καταφύγιο. (AP Photo / Πέτρος Γιαννακούρης)», ανέφερε ο φωτογράφος όταν δημοσίευσε αυτή τη φωτογραφία στο facebook.
Ο καταξιωμένος φωτογράφος τόνισε σε δεύτερη ανάρτησή του πως νιώθει τυχερός που μπορεί να δείξει στον κόσμο τι ακριβώς συμβαίνει στο νησί.
«Νιώθω τυχερός που είμαι μάρτυρας εκείνης της στιγμής και μπορώ να τη μοιραστώ με όλο τον κόσμο. Το πρωτοσέλιδο των New York Times καθώς οι πρόσφυγες εγκαταλείπουν το φλεγόμενο ΚΥΤ της Μόριας».
- Ποιο ρόλο έχουν τα smartphone στην εκπαίδευση; Απαγορεύσεις και αντίλογος
- Κίεβο: Τουλάχιστον ένας νεκρός και εννέα τραυματίες από την πυραυλική επίθεση της Ρωσίας
- Η σχέση Τουρκίας – Συρίας και οι ανησυχίες σε Ελλάδα και Κύπρο
- Έρευνα: Χρόνια λοίμωξη εντέρου μπορεί να προκαλέσει Αλτσχάιμερ – Τι είναι ο κυτταρομεγαλοϊός
- Ταβάρες για Λεσόρ: «Ταχεία ανάρρωση στον καλύτερο σέντερ της Euroleague»
- «Μα γκραν’ μα»: Ένα έργο – αφιέρωση στη σχέση γιαγιάς- εγγονών στο Θέατρο REX