Audi A3 Sportback 30 G-Tron: Φυσική… επιλογή
Η γερμανική φίρμα προσθέτει στην γκάμα της νέας γενιάς του A3 την έκδοση φυσικού αερίου η οποία αποτελεί αποδοτική σταθερά στις επιλογές του μοντέλου για πάνω από μια πενταετία.
- Κύμα οργής από τους κατοίκους της Μαγιότ εναντίον του Μακρόν - «Δεν φταίω εγώ για τον κυκλώνα!»
- Πώς αμοίβονται οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
- Πώς συνδέεται η χρόνια λοίμωξη του εντέρου με το Αλτσχάιμερ - Τι είναι ο κυτταρομεγαλοϊός
- Η Ουγγαρία δίνει άσυλο σε πρώην υφυπουργό της Πολωνίας - Σε βάρος του ισχύει ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
To νεοαφιχθέν Audi A3 αποκτά την γνώριμη έκδοση φυσικού αερίου που αποτελεί αναπόσπαστο μέλος της γκάμας ήδη από την προηγούμενη γενιά του.
Στην περίπτωση της νέας γενιάς του premium μικρομεσαίου μοντέλου η έκδοση CNG εφοδιάζεται με τον γνωστό turbo του 1,5 λίτρου στην εκδοχή ισχύος των 150 ίππων και των 200 Nm ροπής ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση, αξιοποιεί μια διαφορετική διαδικασία καύσης με υψηλότερο λόγο συμπίεσης η οποία «ευνοεί» την αποδοτικότητα της έκδοσης και το νέο καύσιμο.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 9,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 211 χλμ.ώρα. Αναφορικά με το κρισιμότερο μέγεθος των εκπομπών ρύπων, περιορίζεται σε 96 γρ./χλμ. ενώ η κατανάλωση φυσικού αερίου προσδιορίζεται σε 3,5-3,6 κιλά/100 χλμ.
Η συνολική αυτονομία διαμορφώνεται σε 445 χλμ. χάρη στην παρουσία τριών δεξαμενών φυσικού αερίου που τοποθετούνται με διάταξη δύο πίσω κάτω από τον χώρο αποσκευών και μία μπροστά κοντά στη δεξαμενή βενζίνης. Σύμφωνα με την Audi, έχουν ληφθεί όλες οι προφυλάξεις που απαιτούνται για τις δεξαμενές φυσικού αερίου οι οποίες, πριν τοποθετηθούν σε κάθε αυτοκίνητο, υποβάλλονται σε δοκιμές υπό πίεση 300 bar παρόλο που η εν λειτουργία πίεση διαμορφώνεται σε 200 bar.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, η έκδοση φυσικού αερίου δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις της νέας γενιάς του Α3 περιλαμβάνοντας αντιστοίχως γενναιόδωρο εξοπλισμό, όπου συναντά κανείς, μεταξύ άλλων, LED φωτιστικά σώματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι και μια ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων άνεσης, υποβοήθησης και ασφάλειας. Η διάθεση της έκδοσης G-tron στην Ευρώπη ξεκινά σύντομα ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη έχει ανακοινωθεί αρχική τιμή για τη γερμανική αγορά η οποία διαμορφώνεται σε 30.705 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις