Δήμος Αθηναίων: Και ψηφιακά πλέον το κλείσιμο ραντεβού πολιτών με τις υπηρεσίες
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του δήμου, ο ενδιαφερόμενος δημότης, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες
- Καταρρακτώδεις βροχές παρέλυσαν τη Μάλαγα - Σε κόκκινο συναγερμό ξανά η πολύπαθη Βαλένθια
- Μαρινάκης για Safe Youth: Εργαλείο για να προστατεύσουμε αποτελεσματικά κάθε παιδί απέναντι στη βία
- Υδροστρόβιλος εμφανίστηκε στον Σαρωνικό – Eντυπωσιακές εικόνες από τους Αγίους Θεοδώρους
- Push-ups: Πες μου την ηλικία σου να σου πω πόσα πρέπει να κάνεις
Εύκολα και γρήγορα μπορούν πλέον οι πολίτες να κλείνουν τα ραντεβού τους με το Δήμο Αθηναίων για 298 διαφορετικές διαδικασίες αρμοδιότητας του δήμου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevou.cityofathens.gr/.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του δήμου, ο ενδιαφερόμενος δημότης, κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες. «Έτσι, τα αρμόδια στελέχη του δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Θα μπορεί επίσης να επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στο δήμο. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού και ο επαναπροσδιορισμός του» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Ακόμη, στην ψηφιακή πλατφόρμα έχει προβλεφθεί για «τη διαρκή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του δήμου, μετά το ραντεβού, οι πολίτες να μπορούν να αξιολογούν, επίσης ηλεκτρονικά, την ποιότητα και το βαθμό εξυπηρέτησής τους». Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης του δήμου στο 1595.
«Δημιουργούμε ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών που επιτέλους φέρνει το δήμο δίπλα στον πολίτη, κοντά του. Όχι απέναντί του» αναφέρει σε σχετική δήλωσή του, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις