Ares Design S1: O θεός του πολέμου σε τέσσερις τροχούς
Μετά τη δημιουργική αναβίωση της DeTomaso Panthera με το ProgettoUno, η ιταλική Ares επιστρέφει με ένα εξωτικό supercar 700 ίππων με ατμοσφαιρικό κινητήρα το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 24 μονάδες.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Η ιταλική Ares, αποκάλυψε το τελευταίο της δημιούργημα με την μορφή ενός πανίσχυρου supercar το οποίο αξιώνει μια θέση ανάμεσα στις «μέσου» βεληνεκούς προτάσεις των Ferrari, Lamborghini και McLaren, αν και θα το πράξει με πιο παραδοσιακό τρόπο σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο.
Σε αντίθεση λοιπόν με τις τελευταίες ολοένα και περισσότερες υβριδικές απόπειρες των παραπάνω καθιερωμένων κατασκευαστών, το S1 υιοθετεί έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα με χωρητικότητα 6,2 λίτρων… αγνώστου προέλευσης μιας και η εταιρεία που «τρέχει» ο πρώην CEO της Lotus δεν έχει ανακοινώσει προς το παρόν τον προμηθευτή-κατασκευαστή του κινητήρα.
Αυτό που έχει ανακοινώσει η ιταλική φίρμα είναι τα μεγέθη του κινητήρα ο οποίος υπόσχεται 700 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Ως αποτέλεσμα το Ares S1 υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα.
Για την αποδοτική διαχείριση της πλεονάζουσας ισχύος το S1 διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια που συνεργάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Για λόγους που σχετίζονται με την καλύτερη δυναμική ευστάθεια το S1 εφοδιάζεται με ενεργό spoiler ενώ προφανώς ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο σύνολο της αεροδυναμικής της κατασκευής.
Επίσης προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, αλλά και όπως ισχύει για κάθε supercar που… σέβεται τον εαυτό του, έχουν αξιοποιηθεί γενναιόδωρες ποσότητες ανθρακονήματος για την κατασκευή του αμαξώματος.
Αναλόγως πολεμική είναι και η εικόνα που επικρατεί στο εσωτερικό του με κυρίαρχα τα σπορ, επενδεδυμένα δερμάτινα καθίσματα και το εξαγωνικό τιμόνι πίσω από το οποίο φιλοξενείται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Στην κεντρική κονσόλα τοποθετείται μια στενή οθόνη αφής για το infotainment ενώ δεξιότερα, μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού, παρεπιδημεί μια ακόμα οθόνη όπου εμφανίζονται ενδείξεις όπως η ταχύτητα και στοιχεία από το σύστημα πλοήγησης.
Το Ares S1 θα πραγματοποιήσει την πρώτη του επίσημη δημόσια εμφάνιση στα τέλη του μήνα στο πλαίσιο του Salon Prive που φιλοξενείται στο Blenheim Palace με την προοπτική η παραγωγή του η οποία θα περιοριστεί σε μόλις 24 αντίτυπα να ξεκινήσει το 2021. Σε ό,τι αφορά την τιμή του αυτή αναμένεται να διαμορφωθεί σε περίπου 500.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις