Ferrari Portofino M 2021: Ακαταμάχητη γοητεία
Η Portofino αποκτά περισσότερη ισχύ και ένα νέο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που υπόσχονται βελτιώσεις τόσο σε ό,τι αφορά την οδήγηση υπό πίεση όσο και σε πιο καθημερινές συνθήκες.
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
H ιταλική φίρμα αποκαλύπτει την μετεξέλιξη του ανοιχτού GT με την μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή η οποία, επωφελείται από την «απαραίτητη» αύξηση ισχύος, υπόσχεται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και μια πιο ομαλή και άνετη εμπειρία στις χαμηλότερες ταχύτητες και σε πιο ήπιες και καθημερινές συνθήκες οδήγησης.
Αρχικά, η Ferrari διευκρινίζει ότι το Μ προκύπτει από τη λέξη Modificata που εκτός του προφανούς υποδηλώνει, σύμφωνα με το Maranello «αυτοκίνητα που έχουν υποστεί βελτιώσεις και επωφελούνται από αύξηση ισχύος». Εν προκειμένω ο twin-turbo V8 έχει αποκτήσει 20 ίππους επιπλέον φτάνοντας τους 620 ενώ συνδυάζεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο αντικαθιστά το προηγούμενο των επτά σχέσεων.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω αναβαθμίσεων η Portofino M υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,45 δευτερόλεπτα δηλαδή είναι κατά 1/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη από το μοντέλο που «αντικαθιστά». Η Ferrari ανακοινώνει επίσης 9,8 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από 0-200 χλμ./ώρα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα.
Το νέο κιβώτιο υπόσχεται να επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις σε όρους καθημερινής οδήγησης διαθέτοντας κοντύτερες σχέσεις σε σχέση με το παρελθόν στοιχείο που αφορά τις πρώτες επτά ταχύτητες ενώ η όγδοη ευνοεί την άνεση στις υψηλές ταχύτητες. Παράλληλα το νέο κιβώτιο είναι κατά 20% μικρότερο σε όγκο σε σχέση με το αυτόματο των επτά σχέσεων, κάτι που έχει επιτρέψει την τοποθέτησή του χαμηλότερα προς όφελος ενός χαμηλότερου κέντρου βάρους.
Στις προσθήκες συγκαταλέγεται επίσης και το νέο πρόγραμμα οδήγησης Race το οποίο παρεμβαίνει στο σύστημα πέδησης φρενάροντας κάθε τροχό ξεχωριστά βελτιώνοντας την «αγωνιστική γραμμή» υπό πίεση και μειώνοντας έτσι τις διορθώσεις που πρέπει να κάνει ο οδηγός στο τιμόνι.
Από αισθητικής άποψης η Portofino M διαθέτει ξαναγραμμένους και πιο επιθετικούς προφυλακτήρες που συνδυαστικά και με τις αλλαγές στην όψη της της προσδίδουν ένα συνολικά πιο αιχμηρό στυλ. Αντιστοίχως, έχουν πραγματοποιηθεί και εξοπλιστικές προσθήκες στις οποίες συγκαταλέγονται πλέον τα θερμαινόμενα καθίσματα τα οποία υπόσχονται να κάνουν πιο ευχάριστη και… διαρκέστερη την οδήγηση με ανοιχτή οροφή.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η Ferrari Portofino M αναμένεται να διατεθεί από το β΄τρίμηνο του 2021.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις