Hyundai i30N 2020: Ο συΝήθης ύποπτος
Η κορωνίδα της γκάμας του i30 προετοιμάζει την ανανέωσή της η οποία θα περιλαμβάνει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και ακόμα πιο χορταστικές απολήξεις για την εξάτμιση με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το ήδη ευχάριστο ηχητικό αποτέλεσμα.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
H κορεατική φίρμα δίνει τα διαπιστευτήρια της ανανεωμένης εκδοχής του i30N η οποία θα συμπληρώσει την γκάμα του προσφάτως ανανεωμένου i30, εμπλουτίζοντας την με τον εγνωσμένου κύρους σπορ όσο και διασκεδαστικό χαρακτήρα του.
Εκτός από τις αισθητικές διαφοροποιήσεις οι οποίες θα στοχεύσουν στην περαιτέρω ενίσχυση της αθλητικής του εμφάνισης, στις σημαντικότερες αλλαγές του i30 N συγκαταλέγεται η προσθήκη ενός νέου αυτόματου κιβωτίου.
Ξεκινώντας ωστόσο από την εξωτερική του εμφάνιση, το i30N θα επωφεληθεί από νέους προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED υπογραμμισμένα με φώτα ημέρας σε μοτίβο V, αλλά κυρίως από ακόμα πιο χορταστικές απολήξεις στην εξάτμιση του. Την ανανεωμένη εικόνα θα συμπληρώσει ένα νέο σετ τροχών 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο i30N επωφελείται από ένα νέο σπορ τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου και από σπορ, επενδεδυμένα με δέρμα καθίσματα. Στην κεντρική κονσόλα θα εξακολουθήσει να φιλοξενείται σύστημα infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών η οποία θα συνδυάζεται με ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Όπως ισχύει και για την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του ανανεωμένου hot-hatch, στην αθέατη πλευρά του θα φιλοξενείται ο γνώριμος δίλιτρος turbo κινητήρας ο οποίος δεν αναμένεται να αυξήσει την ισχύ του η οποία θα παραμείνει στους 275 ίππους και στα 378 Nm.
Mε αυτό δεδομένο, δεν αναμένεται να διαφοροποιηθούν οι επιδόσεις οι οποίες θα συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα και σε μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Αυτό που πρόκειται να αλλάξει είναι το σύστημα μετάδοσης καθώς το ανανεωμένο i30 N θα προσθέσει στις επιλογές του ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Για τους πιο παραδοσιακούς ωστόσο θα υπάρχει πάντα η επιλογή του μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων που ήδη προσφέρεται με την σημερινή γνωστή εκδοχή του μοντέλου.
Επίσης, υπενθυμίζουμε ότι προσφάτως το i30 N είχε επωφεληθεί από αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, διαθέτοντας μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση με νέα ψαλίδια, νέα stops, πιο λεπτές αντιστρεπτικές ράβδους, νέα ελατήρια με διαφορετική ρύθμιση σε συνδυασμό με ένα εκ νέου χαρτογραφημένο traction control που υπόσχονται μια ακόμα δυναμικότερη οδική συμπεριφορά, αλλαγές οι οποίες αναμένεται να διατηρηθούν και στην ανανεωμένη εκδοχή του.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα το ανανεωμένο i30 N αναμένεται να αποκαλυφθεί επισήμως λίαν συντόμως με την προοπτική να διατεθεί από τις αρχές του 2021.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις